Kamppailulajihuumori

Meta title: 🤣 Kamppailulajihuumori – kun tyrmäykset, matsit ja treenit muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua kamppailumaailman hauskimmista hetkistä, meemeistä, mokista ja sisäpiirin vitseistä – laji kuin laji, huumori pysyy.

Suomalaisen lehdistön tietämys vapaaottelusta :)))))))
http://www.mtv.fi/sport/muut-lajit/ufc/artikkeli/top10-tyylikkaimmat-ufc-vapaaottelijat/5237938
“Tappelu minua vastaan tekee huonoaurallesi. Se on myös huono juttu imagollesi” Näin kertoo urallaan 21 UFC-ottelun voittoa 22 mahdollisesta ottanut Jon Jones. Karisma suorastaan huokuu miehen olemuksesta.
6 voittoa ja ottelua muualla, mut hei ain näit menee.

Ei hitto näitä juttuja on joskus vaikea lukea :D Pitäisi vain ajatella, että tavallinen pulliainen ei huomaa näissä mitään myötähäpeää herättävää, joten sama kai se silloin.

Ps.Jon "mies, jonka ympäriltä tuolit viedään" Jones + karisma kuulostaa about yhtä osuvalta yhdistelmältä, kuin Fedor ja trash talk.

Noh, onneksi puhutaan vain tyylikkäimmästä.

nextgenjoe_zpsikvq8wm8.jpg

hqdefault.jpg

Jooh, brassit ne vaan selittelee. Mutta kyllä ne muutkin tuntuu ton selittelyn osaavan. Hyvänä esimerkkinä esim. Sonnenin "kuolen jos en saa terttua mun alikehittyneille kiveksille".

Jooh, brassit ne vaan selittelee. Mutta kyllä ne muutkin tuntuu ton selittelyn osaavan. Hyvänä esimerkkinä esim. Sonnenin "kuolen jos en saa terttua mun alikehittyneille kiveksille".
Eiköhän se ole Sonnen ollut, joka on Silvaa neuvonut selittelyissä. Idea tässä on se, että kun keksitty syy on tarpeeksi arka aihe, niin ihmisten oletetaan jättävän aiheeseen liittyvän kommentoinnin sikseen.

Internetissä vaikutus on toki päinvastainen. Nämä sankarit eivät vain sitä tajua.

Back
Ylös Bottom