Kamppailulajihuumori

öö..Missäs tässä kuvassa on huumori vai onko jotain mitä en huomaa?

Silvaa kyl morkataan jatkuvaan sen fyysisistä ominaisuuksista, joille hän ei itse pysty mitään. Tulee mieleen peruskoulu.

No voi morjens :D Kaikki kuvat täällä ei varmasti aiheuta sinulle täydellistä repeämistä, ei se tarkoita sitä, että sinun tarvitsee se jokaisesta tällaisesta kuvasta kertoa :) En tiedä muista, mutta minä en ainakaan ole nauranut Silvan ulkonäölle. Kunhan vain joulun kunniaksi pistin tuon kuvan kun sattui vastaan. Kyllä tuo minulle toi pienen hymyn huulille, eikä se tarkoita että olisin joku koulukiusaaja... Ja eiköhän Silva ole itsekkin tuon kuvan pienellä läpällä pistänyt...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No voi morjens :D Kaikki kuvat täällä ei varmasti aiheuta sinulle täydellistä repeämistä, ei se tarkoita sitä, että sinun tarvitsee se jokaisesta tällaisesta kuvasta kertoa :) En tiedä muista, mutta minä en ainakaan ole nauranut Silvan ulkonäölle. Kunhan vain joulun kunniaksi pistin tuon kuvan kun sattui vastaan. Kyllä tuo minulle toi pienen hymyn huulille, eikä se tarkoita että olisin joku koulukiusaaja... Ja eiköhän Silva ole itsekkin tuon kuvan pienellä läpällä pistänyt...

No ymmärsin kyllä että jouluaiheinen kuvatus joo. Ja enkä nyt meinannu että sinäkään olisit sille nauranut..tahtoo vaan täällä olla meininki että haukutaan syytöntä miestä. Muissa ketjuissa on tätä esiintynyt. Ei edes yritetä esittää sivistynyttä.

Hyvät joulut vaan kaikille! :D
 
Diaz 1,2,5 209.
iAaUPX3Qgb9Lp.gif
 
Tä on varmaan jo ollut täällä mut laitetaan nyt kuitenkin.


Mun mielestä tä ihan vitun huikee, jolle höröttelen aina kerrasta toiseen :)

Muutenki tällanen edes jollain tasolla oivaltava huumori on uppoo itseeni parhaiten. Sellanen saatanan yliampuva naamanvääntely on 99% ihan shaibaa ja saa lähinnä aikaan myötähäpeää/ihan oikeaa häpeää itseä kohtaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:


Kädenvääntöä japanista. 21:20 kohdasta Alistail Oveleem vastaan Bobo Sappu :D

Edit: ja vikassa matsissa Sappilla sama katse silmissä kun aina ennen ku menee matsiin häviämään.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Samaa sarjaa mma-kädenväännön kanssa. Nyt lajina köydenveto:




:hyvä:


Jumalauta Huntooo! Mikä voimanpesä! Siinä on Steroideemit ja Sappot paperia. Ja mikälie voimamies vielä lopussa sai kyytiä. On se vaan kaikin puolin sympaattinen ukko, ei voi kun tykätä.:D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom