Kamppailulajihuumori

gsp_dancing_tvshow2.gif
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hauskoja parodia mainoksia Mirin, Sonnenin, Bonnarin, Davisin ja Dominaattorin esittäminä. Okei, se vika oli ihan hauska ainakin.
[video]http://ironforgesiron.com/2011/12/video-2011-world-mma-awards-parody-commercials/[/video]
 
Hauskoja parodia mainoksia Mirin, Sonnenin, Bonnarin, Davisin ja Dominaattorin esittäminä. Okei, se vika oli ihan hauska ainakin.
[video]http://ironforgesiron.com/2011/12/video-2011-world-mma-awards-parody-commercials/[/video]
No oli kyllä aika väkinäisiä. Toi Davisin ja Cruzin mainos oli kyllä ihan hauska.
 
Kyllä! Vain dorka puolustaa itseään! Luomakunnan primus ja ruokaketjun voittaja olisi heittäytynyt väkijoukon keskelle vapaaehtoisesti piestäväksi ja puukotettavaksi.
 
Kyllä! Vain dorka puolustaa itseään! Luomakunnan primus ja ruokaketjun voittaja olisi heittäytynyt väkijoukon keskelle vapaaehtoisesti piestäväksi ja puukotettavaksi.

No siis minun mielestäni ei ole järkevää jakaa tuollaista facebookissa ja epäilen myös oikeasti tuollaisen tilanteen tapahtuneen, mutta olet kyllä siinä oikeassa että puhuin ohi suuni, mikäpä minä olen tuomitsemaan. Browningilla nyt vaan on historia siitä, että leveilee hurjilla tappeluillaan ja aloittaa itse tappelut ja syyttää niistä muita. Ja siis ei ole mielestäni aivan järkevän ihmisen puhetta puhua positiivisena puolena siitä, että "sai murrettua muutaman leuan ja otsa(?)luun".

Mutta kuitenkin, pahoittelen mikäli kommenttini oli liian aiheeton.
 
Nyrkkeilijä on Margarito ja suoraan Pacmannin käsittelystä.

Ne on muuten kuvia eikä giffi. /viilaus

jos vähän viilattaisiin lisää, niin GIF on kuin onkin kuvatiedostoformaatti. GIFiä voidaan käyttää pienimuotoisten animaatioiden esittämiseen, mutta ei ole aivan oikein sanoa, että GIF merkitsisi juuri pienimuotoista animaatiota. Animaatiot ovat GIF -formaatin laajennus.

Kielillä tosin on taipumus aina kehittyä tavalla, joka harmittaa alkuperäismerkityksistä tietoisia puristeja ...

toisaalta kyseessä ollut kuva ei ollut GIF, mutta ei siksi, että se oli kuva, vaan siksi että se oli JPEG -muotoinen ... /viilaus
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom