Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Haastattelussa kysyttiin lyöjältä että huomasko se että kaverilta lähti taju jo ton ekan niitin jälkeen, se sano että joo, mutta hyppäs sen takia ku toi toinen oli vittuillu sille koko ultimate fighter kauden ajan."
Bispingia on kritisoitu siitä sääntöjenvastaisesta polvipotkusta ja sylkemisestä, ei niinkään ottelun voittamisesta. Itse en näe mitään syytä kritisoida sitä, että ottelija jatkoi ottelua niin kunnes tuomari keskeyttää ottelun (Hendon tapaus). Eihän ne ottelijat päästä lukkoakaan irti ennen kuin tuomari keskeyttää.Menee ehdottomasti huumorinpuolelle. Varsinkin siksi, että jos kyseessä olisi ollut kuka tahansa muu kuin Danan paras kaveri, niin olis lentäny organisaatiosta helvettiin. Ja kun "hyvis" hakkaa tajutonta "pahista", niin se on ihan oikein! MAHTAVAA! TEHÄÄN SIITÄ GIFFEJÄ JA HÖHÖTELLÄÄN PORUKALLA FOORUMILLA! Kun taas Bisping laittaa vastustajan tilille sanomisistaan, niin se on kuvottavaa ja rikos ihmisyyttä vastaan.
Bispingia on kritisoitu siitä sääntöjenvastaisesta polvipotkusta ja sylkemisestä, ei niinkään ottelun voittamisesta. Itse en näe mitään syytä kritisoida sitä, että ottelija jatkoi ottelua niin kunnes tuomari keskeyttää ottelun (Hendon tapaus). Eihän ne ottelijat päästä lukkoakaan irti ennen kuin tuomari keskeyttää.
Linkki ei toiminut mulla. Lienee sama keskustelu tuubissa:En parempaakaan ketjua löytänyt, niin menköön tänne. Floyd Mayweather Jr soittaa radioasemalla ja kinaa juontajan kanssa... Klassinen dialogi. Täytyy sanoa, että toi Floyd on varmasti irl todella raskas jätkä. Here we go:
http://ironforgesiron.com/2011/11/a...ith-radio-host-rude-jude-pulls-the-race-card/