Kamppailulajihuumori

Ei varsinaista huumoria mutta aika huvittavaa silti. Nick-poika, 13 v.

nick-diaz-double-bird_large.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fuck the world, Nickiä ei vaan kiinnosta. Ei se sille mitään voi.
 
Fuck the world, Nickiä ei vaan kiinnosta. Ei se sille mitään voi.

Itse asiassa sille voi - melko paljonkin. Valintojen maailma, kuinka toteuttaa ammattiaan ja millaisena haluaa pitää sielunmaisemansa tai kehittää sitä.
 
Itse asiassa sille voi - melko paljonkin. Valintojen maailma, kuinka toteuttaa ammattiaan ja millaisena haluaa pitää sielunmaisemansa tai kehittää sitä.

Ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia. Mä diggaan Nickistä, jos itse joutuisin jonkin median eteen niin olisin varmaan just yhtä idiootti. Se on häkkitappelija eikä mikään missi.
 
Mua vähän vituttaa se ajatusmaailma, että jos oot urheilija niin sun automaattisesti täytyy nuolla median persettä. Sen takia ymmärrän hyvin Nickiä ja Kimi Räikköstä.
Lehdistöllä on muutenkin liikaa vaikutusvaltaa. Joku ministeri voi saada on saanut potkut sen takia ku laitto vähän tekstiviestejä muijalla..ja tälläistä harrastelee kaikki miehet...
 
Mua vähän vituttaa se ajatusmaailma, että jos oot urheilija niin sun automaattisesti täytyy nuolla median persettä.
Niin, eihän fanien tartte mitään ottelijoista saada tietää.
 
Ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia. Mä diggaan Nickistä, jos itse joutuisin jonkin median eteen niin olisin varmaan just yhtä idiootti. Se on häkkitappelija eikä mikään missi.
NHL-pelaajiakaan ei innosta matkustaa viikottain järjettömiä matkoja ja pelata aikataulultaan älytöntä kautta. Nämä nyt sattuvat vain olemaan niitä tekijöitä, joiden kanssa tulee elää, mikäli haluaa tienata miljoonansa ja harjoittaa ammattiaan. http://www.youtube.com/watch?v=18QwuNNJvVs

Missi ei tarvitse olla ja jos jokainen urheilija nuolisi pakaroita, niin eiköhän organisaation johdosta tulisi jo kehotusta pieneen sopan hämmennykseen.

Lehdistöllä on muutenkin liikaa vaikutusvaltaa.
...ja liian vähän vastuuta sanomisistaan / kirjoittamisistaan. Tästä olen samaa mieltä.

PS. Arvostan kaikkea sitä, mitä Diaz tekee häkin sulkeuduttua ja oman linjan pitämisessä on puolensa - tiettyyn pisteeseen saakka.
 
Itse asiassa sille voi - melko paljonkin. Valintojen maailma, kuinka toteuttaa ammattiaan ja millaisena haluaa pitää sielunmaisemansa tai kehittää sitä.
Olisiko Nick Diazilla läheskään niin paljoa faneja, jos mies olisi samanlainen robotti haastatteluissa kuin GSP? Minusta tuo mediavastaisuus tuo lisää kiinnostavuutta koko kaveriin. Nämä hieman erikoiset yksilöt ovat hyvää vaihtelua näiden Jonesien ja Florianien rinnalla.
Mua vähän vituttaa se ajatusmaailma, että jos oot urheilija niin sun automaattisesti täytyy nuolla median persettä. Sen takia ymmärrän hyvin Nickiä ja Kimi Räikköstä.
Lehdistöllä on muutenkin liikaa vaikutusvaltaa. Joku ministeri voi saada on saanut potkut sen takia ku laitto vähän tekstiviestejä muijalla..ja tälläistä harrastelee kaikki miehet...
Tai joku presidentti voi saada fudut, kun harjoittelija otti kypärään... tätäkin harrastaa, ei ehkä ihan kaikki, mutta hyvin moni mies.
 
Joo, kyllä mä ymmärrän että peliä pitää pelata edes vähän jos haluaa kilpailla huipulla. Mutta ymmärrän myös että kaikista ei ole siihen ja monelle tuollainen mediapaska olisi henkilökohtainen helvetti.
 
Mä en kyllä ymmärrä miten joku ei voi fanittaa Diazin matseja. Onhan ne nyt aina helvetin hyviä.
 
Olisiko Nick Diazilla läheskään niin paljoa faneja, jos mies olisi samanlainen robotti haastatteluissa kuin GSP? Minusta tuo mediavastaisuus tuo lisää kiinnostavuutta koko kaveriin. Nämä hieman erikoiset yksilöt ovat hyvää vaihtelua näiden Jonesien ja Florianien rinnalla.

Se on selvä, että Diaz on luonut maineensa pitkälti mielipiteitä jakavalla ulosannillaan ja asenteellaan, jonka on kruunannut urheilulliset ansiot. Miehestä ei tule kiiltokuvapoikaa eikä tarvitsekaan. Tartuin lähinnä siihen, kun mainittiin että "ei kiinnosta-asenteelle" ei voisi mitään.
 
Näytti kyllä vähän kiusaantuneelta tosta kamerasta, vai kuvittelinko vain?
Kyllähän se vähän siltä vaikuttaa, 3-4 kertaa vilkasee vaivihkaa sitä kuvaajaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom