Kamppailulajihuumori

fedorrecord.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oletteko muuten huomannut, että Petri Nygård on aivan kuin Matt Mitrionen kaksoisolento (tai toisinpäin)? :D
Itse juuri huomasin yhdennäköisyyden, verratkaa esim. näitä googlesta löytämiäni kuvia:
images
images


images
images


PS. Ei ihme että Petri käyttää aina aurinkolaseja..? :P
 
Oletteko muuten huomannut, että Petri Nygård on aivan kuin Matt Mitrionen kaksoisolento (tai toisinpäin)? :D
Itse juuri huomasin yhdennäköisyyden, verratkaa esim. näitä googlesta löytämiäni kuvia:

PS. Ei ihme että Petri käyttää aina aurinkolaseja..? :P

Mä olin jo kerran linkkailemassa tästä samasta aiheesta kuvia, mutta projekti kaatui kun en löytänyt sopivia kuvia. Sama jätkä!
 
Onko tää ollu jo täälä? En selannu koko ketjua läpi, ehkä puolet, ei osunu kohdalle... Randy Couture / Gary Barlow:
mma_i_couture_576.jpg
Gary-Barlow.jpg


Mun mielestä jokseenkin saman näkösiä jätkiä!
 
Oli muuten sekin ihan hauska, kun Facebookin UFC Undisputed Fight Nation pelissä pitää ostaa groin protectorit harjoitellakseen strong jabia. Eikä ainoastaan yksi tai kaksi kappaletta, vaan niitä pitää ostaa kolme! Muutenkin naurattanut aika lailla välillä tuota peliä pelaillessa, kun välillä näyttää siltä, että on haettu realismia noihin hommiin, mutta moni asia on kyllä niin kaukana todellisuudesta kun olla ja voi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom