Onko toi UFCn sivuilta? Mistä ne repi että Shields olis parempi pystyssä ku GSP? Ei jumalauta nyt oikeesti
Countdownin ja Danan mukaan myös Hardyn pysty oli parempaa kuin GSP:n -,-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko toi UFCn sivuilta? Mistä ne repi että Shields olis parempi pystyssä ku GSP? Ei jumalauta nyt oikeesti
Eli kuten ainakin minä oletin, niin se ei vertaa ottelijoita? Muutenkin olisi outoa prosenteilla (etenkin kun ei täsmää, siis vaikka striking vs striking 33% - 67%) verrata.Tuosta GSP vs. Jake Shields kuvasta, että tuolla UFC:n sivuilla määritetty näin:
Skill Breakdown
Charts are compiled based on results from all fights.
Onkos tuon logiikka nyt tarkoitus olla se että verrataan toiseen? Ton voi myös ymmärtää taitojakaumana sillä tyypillä itsellään.
Joka olis ainakin mun korvaan ihan siedettävä logiikka jo. Shields tosin ei kauhean tuttu, MMA:n seuraajana kun tuore olen.Niin mäkin ton käsitin että ei verrata keskenään, kun noi osat on prosentuaalisia osuuksia sadasta prosentista. Noiden graafien perusteella mä vetäisin johtopäätökset että Shields on tasaisen hyvä kaikilla osa-alueilla, kun taas GSP:n selkein vahvuus ovat alasviennit.
Silti, on se kuva kuitenkin hauska. Siis se että Shieldsillä kauhea lista hyvää, GSP:llä 4 sanaa.
Kyllä se taitaa olla GSP joka tuon matsin tulee häviämään, Shields vie mattoon mielinmäärin ja pyörii päällä loput ajasta.
http://www.youtube.com/watch?v=cTCO4H5xa64&feature=related
Enpä oo ennemmin moista rituaalia huomannutkaan :D