Kamppailulajihuumori

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos tuon logiikka nyt tarkoitus olla se että verrataan toiseen? Ton voi myös ymmärtää taitojakaumana sillä tyypillä itsellään.
 
Tuosta GSP vs. Jake Shields kuvasta, että tuolla UFC:n sivuilla määritetty näin:
Skill Breakdown
Charts are compiled based on results from all fights.
 
Tuosta GSP vs. Jake Shields kuvasta, että tuolla UFC:n sivuilla määritetty näin:
Skill Breakdown
Charts are compiled based on results from all fights.
Eli kuten ainakin minä oletin, niin se ei vertaa ottelijoita? Muutenkin olisi outoa prosenteilla (etenkin kun ei täsmää, siis vaikka striking vs striking 33% - 67%) verrata.

Eli tuo on vain matsien noiden osa-alueiden käyttöaste ja tehokkuus.

Silti, on se kuva kuitenkin hauska. Siis se että Shieldsillä kauhea lista hyvää, GSP:llä 4 sanaa. :)
 
images

Not sure is UFC serious.
 
Siitä on MMA huumori kaukana kun miehet kohtaavat. Shields ei saa halaamalla GSP:tä mattoon ja pystyssä tulee noutaja. GSP ei hötkyile eikä kaasuta vaan naputtelee osumia rauhassa.
 
Onkos tuon logiikka nyt tarkoitus olla se että verrataan toiseen? Ton voi myös ymmärtää taitojakaumana sillä tyypillä itsellään.

Niin mäkin ton käsitin että ei verrata keskenään, kun noi osat on prosentuaalisia osuuksia sadasta prosentista. Noiden graafien perusteella mä vetäisin johtopäätökset että Shields on tasaisen hyvä kaikilla osa-alueilla, kun taas GSP:n selkein vahvuus ovat alasviennit.
 
Niin mäkin ton käsitin että ei verrata keskenään, kun noi osat on prosentuaalisia osuuksia sadasta prosentista. Noiden graafien perusteella mä vetäisin johtopäätökset että Shields on tasaisen hyvä kaikilla osa-alueilla, kun taas GSP:n selkein vahvuus ovat alasviennit.
Joka olis ainakin mun korvaan ihan siedettävä logiikka jo. Shields tosin ei kauhean tuttu, MMA:n seuraajana kun tuore olen.

Tuo tasainen kaikilla osa-alueilla vois myös tarkoittaa että on tasasen keskiverto kaikessa, pitää se muistaa. :lol2:
 
Silti, on se kuva kuitenkin hauska. Siis se että Shieldsillä kauhea lista hyvää, GSP:llä 4 sanaa. :)

Sama. Tietenkin hauskuutta maksimoi se 90% todennäköisyys Shieldsin tuhoamisesta. Nuo neljä sanaa voisivat olla hyvin olla vain "Best in the world."
 
Kyllä se taitaa olla GSP joka tuon matsin tulee häviämään, Shields vie mattoon mielinmäärin ja pyörii päällä loput ajasta.
 
Kyllä se taitaa olla GSP joka tuon matsin tulee häviämään, Shields vie mattoon mielinmäärin ja pyörii päällä loput ajasta.

En usko, että Shieldsillä riittää kunto enää 4. ja 5. erässä GSP:tä vastaan (ainaki sen kunto ei viime matsissa vakuuttanu). Mikäli Shields ei saa matossa muuta aikaseks ku pyörittyä päällä, niin loppuajasta näkisin GSP:llä olevan paremmat mahikset pitää matsi pystyssä paukuttaa Shieldsin naamavärkki aivan uuteen uskoon. En kyllä täysin varmana pidä sitäkään, että Shields vie GSP:tä mattoon alussakaan aivan mielinmäärin :)

edit. Hendoa vastaan Shields toki onnistu nyhjäämään matossa loppuun asti, mutta ehkäpä painon vetäminen 170 paunaan vaatii veronsa Jakella.
 
Taitaa vähän äijä avittaa tyynyn kanssa ilmalennossa..Eikös toi this is spartaa!!!kuuluis huutaa eka:D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom