Kamppailulajihuumori

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Epic!

yfv9g.gif
 
Vaikea uskoa että Cody Mckenzie on -87 syntyny:D

Ihan off topiccina pitää tähän väliin tokaista itseänikin kummastuttanut seikka... Eli olin itse jenkeissä vaihto-oppilaana vuosi sitten ja jo aikaisemmin tekemäni huomio (TV:n perusteella) sai vahvistuksen siitä, että nuoret (miehet) näyttää paljon vanhemmilta kuin mitä on Suomessa tottunut. Eli jo lukio ja ajoittain yläasteikäiset muistuttaa kautta linjan kotoista +20vee ikästä herrasmiestä. ENkä nyt tarkota että ne kaikki tolta McKenzieltä näyttäis, mutta ero on silti huomattava.
 
Siinä Mike Russow lopettaa Tod Duffeen hypen eeppisellä universumin räjäyttävällä hammerfistillä. UFC 114.
 
Nauratti vielä enemmän, kun sai tietää mistä matsista tuo oli :D Itse matsi oli jo itsessään aika huumoria.
 
Ihan vitun jäätävä leuka Rusakolla ! Otti meinaan sellasia pommeja vastaan..
 
:D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
''Seth Petruzelli: All I want for Christmas is for the people on Sherdog to stop making fun of me. It hurts my soul. '' Ei vittu:DD
 
Käyttäjä "waxeater" on lisännyt aivan hervottomia self taught-pätkiä kanavalleen. Poikien pokka pitää ja tyypillisten BJJ-tutorial pätkien stereotyyppiset elementit tuotu esiin mukavan parodisesti.

Guardin ohitus vaihe vaiheelta:

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
344s5xk.jpg


De Niro by armbar!
 


MORTAL KOMBAAAT!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom