Kamppailulajihuumori

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko tama tekniikka (Jesus punch) muuten kielletty UFC:ssa ja jos ei ole, onko tietoa miksi sita ei kayteta? :D

cgojsyfd.gif
 
Onko tama tekniikka (Jesus punch) muuten kielletty UFC:ssa ja jos ei ole, onko tietoa miksi sita ei kayteta?

cgojsyfd.gif

Hallit tyhjentyisivät, kun yleisö saisi turpaan samalla. Eli raha kyseessä.
 
Taitaa olla muuten Steven Seagal joka tuossa huitoo. Eli eikohan se ole piakkoin tulossa UFC:hen.

On tuosta tekniikasta muuten oikean elaman esimerkkejakin, mm. Mickey Rourke kaytti sita viime aikoina ottelussaan.
 
Onneksi noi pastorit on rauhaa rakastavia miehiä, menisi jenkkien hienot taistelukoulutukset hukkaan kun yksikin tollanen kävisi kumoomassa pataljoonat kesken sotimisen. Olis Bin-Ladeninkin kannattanut hommata tollasia vartijoiksi, olis vaan pitänyt kumossa Jenkit ja sit joku olis käyny puukottaa ne soltut.
 
siis kuolen nauruun ku katon tätä Esko Seppäsen instagram tiliä!! Instagram !!!

jos oon ainoo joka nauraa näin tyhmille jutuille niin ignoratkaa tää postaus, mut ois niin paljon MMA ottelijoita joista vois tehä samanlaisia :DDD ite en oo mikään haka tossa kuvan käsittelyssä mutta jos joku on niin antakaa luovuuden lentää :D en viittiny tehä omaa ketjua tälle ku jos oon ainoo jolle tälläset putoo, mut huonoista muokkaustaidosta huolimatta koen että on mun velvollisuus alottaa jollain kuvalla ja nopeasti sain tälläsen väsättyä!

fmwg8.jpg
 
Tää nauratti!

jPN38vW.jpg
 
Back
Ylös Bottom