Kamppailulajihuumori

ixU5lZ5.gif
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Päästäsivät vaan Wandyn ottelemaan, esim. Stannia vastaan se matsi oli ihan hulvaton mylly.
 
Tää nyt ei oo MMA- Huumoria millään tavalla, mutta onko muille jäänyt jo tuo RUJO:n "päissään" juttu päähän? :D

Ite oon huomannut jo arjessakin välillä koomisia tilanteita kun oon huomannut miettineeni tai jopa sanoneeni jotain tuollaista.
Olin eilen hakemassa postia, ja laatikolle sattui naapuri samaan aikaan. Mehusteli että oli kerännyt helvetisti puolukoita.

Parin tunnin päästä istuin takapihan terassilla juomassa jääteetä ja dataamassa, ja katsoin kun naapuri ajaa nurmikkoa.
Muija tuli siihen tupakalle. Sanoin vaan "Siellä se naapuri ajaa nurmikkoa puolukkapäissään". :hyper: Eukko kattoi vähän omituisesti. :lol2:
 
Tää nyt ei oo MMA- Huumoria millään tavalla, mutta onko muille jäänyt jo tuo RUJO:n "päissään" juttu päähän? :D

Ite oon huomannut jo arjessakin välillä koomisia tilanteita kun oon huomannut miettineeni tai jopa sanoneeni jotain tuollaista.
Olin eilen hakemassa postia, ja laatikolle sattui naapuri samaan aikaan. Mehusteli että oli kerännyt helvetisti puolukoita.

Parin tunnin päästä istuin takapihan terassilla juomassa jääteetä ja dataamassa, ja katsoin kun naapuri ajaa nurmikkoa.
Muija tuli siihen tupakalle. Sanoin vaan "Siellä se naapuri ajaa nurmikkoa puolukkapäissään". :hyper: Eukko kattoi vähän omituisesti. :lol2:

nod020.gif


EDIT.

mutta tais kuiten Japi-setä keksiä aikoinaan koko "päissään" jutun kun puheskeli, kuinka UFC laittoi Kahelin "trt-päissään" ja Bonnarin "roinapäissään" Silvaa vastaan, kun muuten ei löytynyt vastusta.. lolz. I just took it to the next level. ;)
 
Tää nyt ei oo MMA- Huumoria millään tavalla, mutta onko muille jäänyt jo tuo RUJO:n "päissään" juttu päähän? :D

Ite oon huomannut jo arjessakin välillä koomisia tilanteita kun oon huomannut miettineeni tai jopa sanoneeni jotain tuollaista.
Olin eilen hakemassa postia, ja laatikolle sattui naapuri samaan aikaan. Mehusteli että oli kerännyt helvetisti puolukoita.

Parin tunnin päästä istuin takapihan terassilla juomassa jääteetä ja dataamassa, ja katsoin kun naapuri ajaa nurmikkoa.
Muija tuli siihen tupakalle. Sanoin vaan "Siellä se naapuri ajaa nurmikkoa puolukkapäissään". :hyper: Eukko kattoi vähän omituisesti. :lol2:

Itsekin olen pari kertaa arkitilanteessa käyttänyt tota "päissään"-termiä ja sitten nolona älynnyt, että eihän nämä varmaa tiiä tätä juttua :D Voisi kyllä alkaa viljelemään ihan randomeillekkin tuota päissään-juttua ja kohta koko Suomi onkin päissään.
 
näin sivustaseuraajana täytyy kertoa, että juuri tänään tuli tuttaville puolusteltua "kuinka antiikkipäissään tuli kirpputorilta noin helvetin ruma sohvakalusto ostettua."
 
Nämä RUJ0:n jutut on niin paskoja, mutta silti niille tulee aika ajoin repeiltyä. Myös päissään-termi on tullut ihan vahigossa omaan sanakirjaan. Itse asiassa maanantaina puolituttu salikaveri kommentoi treenipainojani ja korkeaa volyymiläpsyttelyä. En keksinyt mitään muuta kuin sanomalla: "Joo, mä treenaan täällä EAA-päissäni" :face:
 
Sit nuo on niin huvittavia, kun täällä nuo on jo ihan arkipäivää, mutta vasta kun tuon jossain ääneen sanoo niin silloin tajuaa miten typerältä se voikaan kuulostaa sellaisen korvaan joka ei ole vitsistä perillä :D
 
Joo milloin missäkin päissään myös täällä. Ja tosiaan tarttunut myös kavereihin! "Lappiin kalapäissään viikoksi samoamaan". Olishan se aika huisii, ku siirtyis yleiseen puhekieleen!
 
Back
Ylös Bottom