Kamppailulajihuumori

Meta title: 🤣 Kamppailulajihuumori – kun tyrmäykset, matsit ja treenit muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua kamppailumaailman hauskimmista hetkistä, meemeistä, mokista ja sisäpiirin vitseistä – laji kuin laji, huumori pysyy.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Idiootti refu Rusty Sullivan.

Alex_White___vs.___Roy_Babcock_medium.gif

Olen näitä samoja huijauspaskoja nähnyt aikaisemminkin useita, mutta hitto kyllä tuo vaan pistää harmittamaan.

Mistä nuo oppilaat on löydetty, jotka ovat vapaaehtoisesti tuolla pomppimassa selälteen? Siis kai he nyt itse tajuavat, että ovat ihan täysin omasta tahdostaan maassa eikä minkään ohjaajan Darth Vader -voimien ansiosta?

Ja miksi hitossa tuo ohjaaja suostui ottamaan yleisöstä porukkaa koittamaan jedivoimia? Kai hän nyt itse tajuaa, ettei kykene millään ajatuksen voimalla heittelemään porukkaa ketoon? Vai onko noissa piireissä porukka niin syvällä siinä valheessa, että uskoo tuon paskan toimivan?

Tuo kaverihan on kirjoitellut potkuun paljonkin ja lupaillut siellä näytöksiä kaiketi.

Superhero 2-on-1 Mixed Martial Arts

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[video=youtube_share;t6XldR7pCFI]http://youtu.be/t6XldR7pCFI[/video]

- Tän täytyy olla internet-sukupolven tosielämän trollaus - viittaan sanaa provosointi (yllyttäminen).. Ehkäpä joku veto vielä; uskotellaan/yllytetään se ottamaan turpaan (näyttelemällä porukalal salilla, että sillä on voimia).. Voi näitä nykyajan nuoria ;) ..

Back
Ylös Bottom