Kamppailulajihuumori

Manuwa vs Jimmo
3.gif
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
FOTY! mikseihän kehätytöt halannu ottelijoita/voittajaa? ps. nuo ei taida kovin venytellä ja lämmitellä kunnolla ennen ottelua, eikse pitäny jalkaa tossa? tosin en jaksanu keskittyäkkään pahemmin ja kelailin melkee koko videon.
 
^ Kuka nyt tollasta hikistä ihrapaskakasaa alkas halaamaan. Nyt on smurffit valinneet väärän lajin, ei saatana mitä vittua!? Ton täytyy olla jokin vitsi?
 
Joku sanoi jossain (oliko tällä foorumilla jopa?) hyvin, että mieluummin tuolla kehässä harrastelemassa kun sohvalla syömässä sipsejä ja pelaamassa pleikkaria. Parempi myöhään kun ei milloinkaan :D
 
MUAHHHAAAH AAAHAHAHAHAHAHAAAA
Vittu mitä sirkusta :D
 
Noi tarvii viel yhtä kovat promot ku näil äijil on:





Tää jätkä ottaa helvetin hyvin kierroksii...


 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
jotenki vieläki naurattaa tää:

1.gif


Vera koko ottelun ajan liikkunu pois alta ja käyttäny hyvää head movementtia ja sit Rothwell toteaa varmaan päässä "vittu jaksa enää keskittyä tähä ku ei saa kiinni... minä sulle headmovementit näytän" samalla ku trt päissään hermostuu ja käy päälle. :D
 
Nyt oli ottelijalla yli polven pituiset shortsit!

Hieno tyrmäys!

Tuli kyllä matsille naurettua ihan oikeesti..hahahaahahhaahhhaah ei jumalauta hahh. Karvine tyrmäs ittesä löymäl hywää weljee. Eiiiiisfdfasdffsadsfdafasdsfd AAARRRRRGGGGGHHH.

Nojoo vähä leikkas kasetti kiinni
 
Tuli kyllä matsille naurettua ihan oikeesti..hahahaahahhaahhhaah ei jumalauta hahh. Karvine tyrmäs ittesä löymäl hywää weljee. Eiiiiisfdfasdffsadsfdafasdsfd AAARRRRRGGGGGHHH.

Nojoo vähä leikkas kasetti kiinni

Noin parikymmentä kertaa olen tämän eeppisen taistelun katsonut ja jaksaa aina vaan nauraa ihan kippurassa. Viime yönäkin hihittelin tälle sängyssä kun ei tullut uni silmään. Viikollakin helvetin kuivassa palaverissa tuli tämä välienselvittely mieleen ja oli pakko poistua kun pystynyt pitämään pokkaaa. Mulla on kanssa ilmeisesti hieman yksinkertainen huumorintaju tai vaan vahingonilo.
 
Back
Ylös Bottom