Kamppailulajihuumori

Vanha kuva Overeemistä :lol2:

37047_540537235991883_1230538174_n.jpg

Hollannin oma Darude.

Sandstorm_Darude_03.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiikerinsilmän postaus kuvaa kyllä loistavasti MMA-foorumeiden mielipiteistä ottelijoista
 
Niinno Maku käyttäytyy ylimielisesti ja puristaa kaverista voiton. Simola on vaan käytännössä puhunu. Mitä tohon makun kuvaan tulee niin ei se ehkä ollu makun mielestä hauska.. Ei ainakaan sillätavalla mille mä nauroin.
 
Mutta se on jännä miten jengiin uppoo enemmän tällänen homppeli tyyli kuin esim keskustelua herättänyt Simola :D

Tarkoitit metroseksuaali? Ja muhun ei kyllä uppoa yhtään mikään köyhän miehen Chael Sonnen; mitään näyttöjä ei ole, mutta suu käy. Muutenkin se suun soittaminen on niin luokatonta ja kamalan väkinäisen olosta toisin kuin juuri Sonnenilla joka osaa hoitaa homman luonnollisen oloisesti.

Maku > Paskaajauhava amatööri
 
Tarkoitit metroseksuaali? Ja muhun ei kyllä uppoa yhtään mikään köyhän miehen Chael Sonnen; mitään näyttöjä ei ole, mutta suu käy. Muutenkin se suun soittaminen on niin luokatonta ja kamalan väkinisen olosta toisin kuin juuri Sonnenilla joka osaa hoitaa homman luonnollisen oloisesti.

Maku > Paskaajauhava amatööri

juurikin sitä! käytin vain Simolaa vertauksena ja heti aletaan vertaamaan amatööriä ufc ottelijaan :)

Makwan_Amirkhani.jpg
 
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toi on kyl hurja jätkä! Pitää ruveta rehaamaan omaa tenavaa mukaan jumpalle josko seki innostuis kun nyt kuitenki tykkää jo taistella olkkarin lattialla mun kans :D
 
Toi on kyl hurja jätkä! Pitää ruveta rehaamaan omaa tenavaa mukaan jumpalle josko seki innostuis kun nyt kuitenki tykkää jo taistella olkkarin lattialla mun kans :D

Kyllä omatoimisissa treeneissä muksu menee hienosti salilla mukana, ohjattuihin tai itse pidät treenit etc, ei tietenkään muksua mukaan, mutta pienemmän porukan treeneissä menee ihan hyvin kuhan parin kerran jälkeen oppii missä mennään ja mihin saa mennä.( ettei pyöri kenenkään jaloissa)
Mutta ei sitten varmaan ihan heti kannata odottaa, että juuri sinun muksusi vetää mayweather pistaritreenit ekalla kertaa :D Voi olla, että jumppasaleilla kiinnostaa jonkunaikaa ihan kaikki muu :)
Meillä ei vielä ainakaan kiinnosta mikään huiskiminen, kamppailu sen kummemmin, mitä nyt pistarit ja säkki joskus, köydet, renkaat ja paininukke on pop, jopa kahvakuulien kantaminen on vielä etusijalla ;)

Ilman muuta mukulaa salille mukaan.
 
Back
Ylös Bottom