Kamppailulajihuumori

Meta title: 🤣 Kamppailulajihuumori – kun tyrmäykset, matsit ja treenit muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua kamppailumaailman hauskimmista hetkistä, meemeistä, mokista ja sisäpiirin vitseistä – laji kuin laji, huumori pysyy.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ZMeJSgV.gif

Toi on kyl hurja jätkä! Pitää ruveta rehaamaan omaa tenavaa mukaan jumpalle josko seki innostuis kun nyt kuitenki tykkää jo taistella olkkarin lattialla mun kans :D

Toi on kyl hurja jätkä! Pitää ruveta rehaamaan omaa tenavaa mukaan jumpalle josko seki innostuis kun nyt kuitenki tykkää jo taistella olkkarin lattialla mun kans :D

Kyllä omatoimisissa treeneissä muksu menee hienosti salilla mukana, ohjattuihin tai itse pidät treenit etc, ei tietenkään muksua mukaan, mutta pienemmän porukan treeneissä menee ihan hyvin kuhan parin kerran jälkeen oppii missä mennään ja mihin saa mennä.( ettei pyöri kenenkään jaloissa)
Mutta ei sitten varmaan ihan heti kannata odottaa, että juuri sinun muksusi vetää mayweather pistaritreenit ekalla kertaa :D Voi olla, että jumppasaleilla kiinnostaa jonkunaikaa ihan kaikki muu :)
Meillä ei vielä ainakaan kiinnosta mikään huiskiminen, kamppailu sen kummemmin, mitä nyt pistarit ja säkki joskus, köydet, renkaat ja paininukke on pop, jopa kahvakuulien kantaminen on vielä etusijalla ;)

Ilman muuta mukulaa salille mukaan.

Lapset ehtottomasti mukaan harrastamaan, mutta vasta sitten kun on sen verran ikää että pystyy oppimaan just noi säännöt että mihin saa mennä ja mihin ei. Kerran meinasin potkaista potkunyrkkeilytreeneissä yhtä naskalia päähän kun juoksi jalkoihin kesken treenin, onneksi ehdin pysäyttää potkun ennen kun kolahti...

Lapset ehtottomasti mukaan harrastamaan, mutta vasta sitten kun on sen verran ikää että pystyy oppimaan just noi säännöt että mihin saa mennä ja mihin ei. Kerran meinasin potkaista potkunyrkkeilytreeneissä yhtä naskalia päähän kun juoksi jalkoihin kesken treenin, onneksi ehdin pysäyttää potkun ennen kun kolahti...

Jeps tästä syystä en oo viel tenavaa mukaan ohjattuihin ottanukaan ku sille tuottaa hieman haasteita pysyä aloillaan ja harrastajamäärään suhteutettuna aika pieni sali meillä eli ahdasta on. Mutta kaverin kanssa ku käydään sparrailemassa niin sillähän on tilaa vaikka painia nuken kanssa tai jumppapallolla touhuta tms :)

Back
Ylös Bottom