Vastaa viestiketjuun

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Alkaa olla Stipellä nyt ovi viimeistään kiinni UFC:ssa. Jones on saikulla hyvän aikaa ja kun tästä Pavlon ja Tompan ottelusta tehtiin Interim-matsi niin eiköhän siitä toinen mene Jonesia vastaan seuraavaksi aika varmasti.

Tosin tämä on UFC joten en pitäisi sitäkään minään ihmeenä että Stipe menisikin jotenkin interim-mestarin ohi takaisin Jonesia vastaan, jos tämä tuleva matsi onkin esim tylsä Danan mielestä, tai tulee voittajalle saikku joka voidaan katsoa liian pitkäksi.

Siitä olen lähestulkoon satavarma ettei Stipe enää ottele ketään muuta kuin Jonesia vastaan, minusta tuo oli aika läppä laittaa ylipäätään jotain backup-ottelijaa tuohon peruttuun mestaruusmatsiin kun kumpikaan ottelija ei taatusti huoli sitä varamiestä vastaansa missään vaiheessa. Joneshan ei suostunut ottelemaan vastaavassa tilanteessa edes Chael Sonnenia vastaan lyhyellä varoajalla, ja Sonnenin Jones olisi varmaan voittanut vaikka olisi tullut suoraan viikon dokausreissulta häkkiin. Stipellä taas nyt ei tässä iässä ole mitään motiivia mennä pelkän tilipussin takia ottamaan aivovammaa jotain Pavlovichilta.

Olen itse asiassa vähän skeptinen siitä haluaako Joneskaan tulla enää takaisin muita kuin Stipeä vastaan, vaikka voisikin taas vedellä pikogrammat hihassa ensi vuoden puolella. Jotenkin sellainen kutina, että tästä tulee enemmän tai vähemmän toisinto siitä, kun GSP voitti 185-mestaruuden ja sitten hissukseen astuikin syrjään mestarin pallilta ja Whittakerin interim-mestaruus päivitettiin oikeaksi mestaruudeksi.

Mihin maitojunaa käytetään?
Back
Ylös Bottom