Kamppailulajien Off-Topic 24/7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sehän koitti juuri oikealla kädellä lyödä, niin suojaus tippui samalla. Amatöörimäinen virhe, en maksetuksi kyllä laittaisi silti..

Kyllähän tämä vetää vähän hiljaiseksi. Anderson Silvan seuraava entrance song Justin Bieberiä? :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mtv3 max tänään, pitää vissiin laittaa kahvinkeitin töihin :worship:

23:40
UFC Unleashed
00:25
It's Showtime
02:35
UFC Unleashed
03:30
UFC Countdown
04:00
UFC

Helposti menee arvostus, jos menetät uskon kun mies tekee pinoittain rahaa noilla paskoilla.
Mulle on sama vaikka Silva istuisi kusiaispesässä matsien välit silti arvostan miestä aivan yhtä paljon kun nyt.

Ei kannata ottaa vakavasti aina asioita ja miettiä muitakin syitä niille kun esim. mut se on Bieber....
Nimittäin kaikilla asioilla on kääntöpuoli.

Ei Andy vaihta aint no sunshinea pois koskaan. <3

Hyvä laite kehittämään lihaksia vapaaotteluun. Tällä Kuivanen kovempaan kuntoon ja UFC:hen

Suomalaiset selostajat on kyllä perseestä. esim. Tom Niinimäki vs. Johnny Frachey, Niinimäki tiputtaa komeella upparilla ja selostaja sanoo: katos mitä kävi nyt...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miesha Taten ja Ronda Rouseyn puhelin-kissatappelu vaparitunnissa.

homer-drool.gif

En oikein tiennyt mihin laittaa tämän Assassins Creed mainoksen.

Ois kiva tietää John Danaherista enemmän, netistä oon kyllä lukenut ja haastatteluissa muutamat ottelijat kehuneet ukkoa. Kovin vähän tietoa silti löytyy miehestä mutta ilmeisesti Danaher on todella pätevä siinä mitä tekee.

Mä oon käyny yhdet Danaherin vetämät treenit. EIku kahdet vissiinkin...
Vaikutti kyllä pätevältä. Tosin olin sillon niin aloittelija BJJssä että en ollut kovinkaan pätevä arvioimaan asiaa, tai vertaimeaan. Mutta erittäin selkeä ja rauhallinen opettaja. Vähän pihalla noin niinkun muuten, mut se onkin joku entinen surffarin renttu. :D

Vituttaa välillä kun katsoo hyviä matseja joissa on selkeä voittaja ja kuulee kuinka voittajan haastattelun aikana yleisö buuaa taustalla voittajalle. Vähän kunnioitusta saatana tai menkää ite sinne häkkiin.

Kukaan kattonut jo tuota Warrior-leffaa? Pirun hyvä, itse tykkäsin suuresti. Oli mukava spottailla asioita sieltä täältä.

Kukaan kattonut jo tuota Warrior-leffaa? Pirun hyvä, itse tykkäsin suuresti. Oli mukava spottailla asioita sieltä täältä.
Kyllähän siitä on kai pidetty aika helvetisti. Pitää katsoa!

Finnkinoon laitoin kyselyä tos aikoinaan (sillon kun oli ensi-iltaa jenkeissä tjsp) ja sanoivat että eivät ota ohjelmstoon.

Suositut

Back
Ylös Bottom