Kamppailu-urheiluliikkeitä??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voisko joku mitata lantion ympäryksen, ja kertoa minkä tuumakoon Sprawlerin shortsit omistaa, sillä mittasin lantioni, joka oli 90 senttiä eli kokoa 35 tuumaa.
Kuitenkin kaikki farkkuni ovat kokoa 32 eli kumman tuumakoon mukaan pitäis shortsit valita?
En pääse sovittamaan, sillä meinaan tilata shortsit jenkeistä. Laskeskelin, että 13 euroa tulis halvemmaksi Suomen hintoja postikuluineen.

japi76 sanoi:
Laskeskelin, että 13 euroa tulis halvemmaksi Suomen hintoja postikuluineen.

Ai silleen laskeskelit. Tiedoksi, että myös yksityishenkilöt joutuu maksamaan tullit ja alvit siinä missä yrityksetkin, mikäli kannettavat maksut ylittävät 10€. Ettei tule yllätyksiä, niin voin laskea ton sulle uudestaan:

Shortsit + postikulut = $50 -> 40,60€
12% tulli 4,87€
15% lisätulli 6,09€
22% arvonlisävero 11,34€ (lasketaan hankintahinta+tullit arvosta)

Shortseille hintaa 62,90€

Ja siitä shortsien koosta. Mulla on farkut 32 ja Sprawlit 33. Farkkujen mitoituksissa voi tietenkin olla eroja.

Ai silleen laskeskelit. Tiedoksi, että myös yksityishenkilöt joutuu maksamaan tullit ja alvit siinä missä yrityksetkin, mikäli kannettavat maksut ylittävät 10€. Ettei tule yllätyksiä, niin voin laskea ton sulle uudestaan:

Shortsit + postikulut = $50 -> 40,60€
12% tulli 4,87€
15% lisätulli 6,09€
22% arvonlisävero 11,34€ (lasketaan hankintahinta+tullit arvosta)

Shortseille hintaa 62,90€

Hienostit laskit, mutta voin väittää ettei tuosta mitään tulleja mene, sillä oon sen verran tilannut tavaraa tuolta rapakon takaa.
Täälläpäin taitaa olla kilttejä tullitätejä.
Lisäksi tuotteet tulevat yleensä kotiovelle asti.

japi76 sanoi:
Hienostit laskit, mutta voin väittää ettei tuosta mitään tulleja mene, sillä oon sen verran tilannut tavaraa tuolta rapakon takaa.
Lisäksi tuotteet tulevat yleensä kotiovelle asti.

Juu enpä ole kanssa shortsiostoksista tulleja joutunut maksamaan.
Jos farkut on 32, niin shortsit tosiaan (siis Sprawlit) 33 tai 34. Jos farkut ovat hyvin istuvat 34 jos taas löysää yhtään kokeilisin 33.

japi76 sanoi:
voin väittää ettei tuosta mitään tulleja mene, sillä oon sen verran tilannut tavaraa tuolta rapakon takaa.

Joo tosiaan, ei tullilla varmasti ole resursseja tutkia jokaisen lähetyksen arvoa. Sanotaan sitten vaikka niin, että jos tutkivat niin tullit menee. Ei se ole tullitädin kiltteydestä kiinni. Joka kerta, kun olen tullissa asioinut on siellä ollut myös joku amerikan serkun lähettämää lahjapakettia tullaamassa.

Yhdyn aikaisempiin, tällä hetkellä jalassa vyötä ehdottomasti tarvitsevan väljät 34" housut, sprawlia koko 33 sopiva. Mittanauhaa ei valitettavasti ole lähettyvillä...

Ja tulleja joutuu tosiaan välillä maksamaan. Nimimerkillä kokemusta on. Omien tilausten otanta on tietenkin sen verran pieni että mitään järkevää arviota todennäköisyydelle saa, mutta tosiaan, minun kohdalleni se ainakin on sattunut.

nothing sanoi:
Juu enpä ole kanssa shortsiostoksista tulleja joutunut maksamaan.
Jos farkut on 32, niin shortsit tosiaan (siis Sprawlit) 33 tai 34. Jos farkut ovat hyvin istuvat 34 jos taas löysää yhtään kokeilisin 33.

Jeps, samaa mieltä. Mulla on kokoa 32 farkut ja aika löysät on vyötäröltä, eli vyötä pitää käyttää. Sprawlin shortseissa koko 33 oli just sopiva.

33 tuumaa taitaa olla just passeli mulle, mutta yllätys yllätys sitä kokoa ei löydy Sprawlin sivuilta!? Joten taitaa sittenkin joutua tilaamaan Suomesta.

www.bluecornersport.com. Meidän salille tulee kamat tuolta ja ollaan oltu todella tyytyväisiä. Laadusta kertoo jotain se, että hanskat samoja mitä käytetään esim maailman ykkösareenalla Rachadamnoenin stadionilla ja K1 scandinaviassa,sekä esim WMC:n ammattilaisotteluissa ja muaythain amatöörien maailmanmestaruuskisoissa. Hanskat samoja,mutta eroina vain eri logot. Mitään huonoja vehkeitä ei näihin varmasti valittaisi. Löytyy myös Twins-kamaa edullisesti niitä haluaville.Ja myös viralliset Scandinavian Shooto-varusteet.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sama se kunhan ei Sabe, paskin liike ever. Tilasin potkupöksyt 6 vkoa sitten ja joka kerta kun soitan niin kommentti on " ime vittua ", asiakas on aina väärässä.
Paska liike.

Orava sanoi:
Sama se kunhan ei Sabe, paskin liike ever. Tilasin potkupöksyt 6 vkoa sitten ja joka kerta kun soitan niin kommentti on " ime vittua ", asiakas on aina väärässä.
Paska liike.

Mitä ne sitte sanoo? Ei ne varmaa iha tuota ime vittua sano :)
eikö ne oo ees lähettäny sitä. ekkai vaa maksanu tilille tai mitää?

Nostetaanpa tätä threadia vähän ylös. Eli Tiedustelisin onko tampereella muita kamppailuvarusteita myyvää liikettä kuin UFS?
Varmaankin jostain sportiasta saattaa löytää hammassuojia tai säkkihanskoja, mutta olisi hakusessa nimenomaan alan liikkeitä.
Edit:
kovasti googlettelin yms. linkkejä koitin alan saiteilta kaivaa, mutta ei osunut silmää.

Viimeksi muokattu:
Nostetaanpa tätä threadia vähän ylös. Eli Tiedustelisin onko tampereella muita kamppailuvarusteita myyvää liikettä kuin UFS?
Varmaankin jostain sportiasta saattaa löytää hammassuojia tai säkkihanskoja, mutta olisi hakusessa nimenomaan alan liikkeitä.

Chitaladan lisäksi Verkatehtaankadulta löytyy Tampereen Voimailuseuran toimisto, josta saa nyrkkeilyvermeitä. Hammassuojia, kenkiä, säkkihanskoja, käsisiteitä, hyppynaruja. Vaatepuoli taitaa kyllä olla sitten seuran logolla merkittyä. http://www.boxing-tvs.fi/index.php?section_id=4

Kertokaapas joku mistä kannattaisi hikoilupuku hommata? Chitaladalta taitaa saada?

Suositut

Back
Ylös Bottom