Kamppailijan vaatetus ja varustus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kiukku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Treeneissä ihan satunnaiset shortsit, t-paita ja Twinsin 16oz hanskat.

Vapaa-ajalla välillä seuran huppari, useimmiten kuten ihan "normikuteet".

Itse en laske kovin helposti minkäänlaiseksi esittelyksi, jos pukeutuu johonkin mallistoon, joka edustaa kamppailu-urheilua. Monesti ovat erittäin tyylikkäitä vieläpä. Toki aina tilanteen mukaan, mutta itse esimerkiksi käytn paljon t-paita ja kauluspaita avoinna -yhdistelmää, ja sinne alle siis kovasti sopii vaikkapa joku tapoutin tai everlastin paita. Jossain luennolla koulussa nyt ei taas ole juurikaan väliä. Seuran huppari on ollut monesti, tahi muu vastaava. En tokikaan aina pukeudu kyseisiin vaatteisiin, mutta aina joskus.

Katsotaans, tykkaan treenata addun juoksutrikoissa ja vanhassa t-paidassa. Hanskat on Everlastin 12oz jotka on tooosi hyvat - ihan alussa oli vahan kovat, mutta on hienosti muotoutuneet omiin kasiin sopiviksi (laukusta loytyy myos 14oz hanskat herkkiksia varten). Addun korkeavartiset tossut, kiikarissa kylla uudet mustat nahkaiset Lonsdalet.

10 unssin (AIBA) Green Hillit ovat tällä hetkellä kuuminta hottia GB:n päähänlyöjien keskuudessa, porukalla on myös jonkin verran Top Tenejä. Eikä vähiten sen takia, että niissä on parempi/paksumpi toppaus rystysillä kuin useimmissa 16-unssisissa rukkasissa.

Ei kannata tuijottaa niitä unssilukuja niin kovasti, vaan sitä tuleeko rystyset lyödessä läpi vai ei.

Okei, Green hillejä. Muistin sitten väärin. Pitäs ostaa itsekin että kehtais tulla treeneihin :) (pitäisi myös pudottaa kymmenen kiloa painoa sitä, ennen ja hommata vähän kuntoa takaisin)

Treeneissä joko Krav Maga-housut ja t-paita tai sitten Kingin MMA-shortsit.
Sparrissa sitten Twins 14Oz hanskat,Fairtexin säärisuojat ja Kingin kypärä.
Asicsin painitossut...

- Treenivaatteita mulla on läjä wanhoja t-paitoja ja vaparin aloittaessa ostettuja shortseja.
- Vapaalla en käytä mitään kamppailulajivaatteita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom