Fedorin rasvat saattavat olla hieman korkeammat...
usosin sen olevan aika lähellä 12% , paksu nahkanen äijä kato ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fedorin rasvat saattavat olla hieman korkeammat...
Mitähän ne Fedorin rasvat on?
Fedorin menestys perustuu osittain siihen että läskistä on todella vaikea pitää kiinni, etenkin kun ukko hikoilee älyttömästi... Rasvattu hylje :D
Helvetin isot lihakset on tärkein ominaisuus. Ei noi läskit jaksa vääntää. Pitää olla sixpack että jaksaa painia. Ihannetyyppi on sellainen Hammer House köriläs.
No jos totta puhutaan, niin yleisin harhaluulo lienee se, että hyvällä ottelijalla pitäisi olla helvetin hyvä kroppa. Monet huippuottelijat ovat kuitenkin aika taviksen näköisiä. Fedor varmaan kaikista räikein esimerkki. Monesti olen miettinyt että mitä se Fedor setä oikein syö päivät pitkät. Treenaa kuitenkin helvetisti ja silti näyttää naapurinsedältä, joka tykkää juua kaliaa ja syyä makkaraperunoita. Siitä syystä mä rakastankin Fedoria niin paljon kuin mies voi toista miestä rakastaa olematta homo.
No itse sparraan nyrkkeilijän kanssa nyrkkeilyä ja voin kertoa että siintä 65kg kropasta kyllä lähtee sellaisia pommeja joita harva yli 80kg pystyy antamaan.Kaverilla on muutenkin voitoista yli 50% tullut tyrmäyksellä. Kyllähän massa tuo lyöntiin painoa lisää,mutta ei massalla tee mitään ilman tekniikkaa.
esimerkiksi jalkapalloilijan ihanne kehotyyppiä miettiessä tulisi ekana mieleen Maradona
Heh, sanoisin kyllä että Fedorin menestys perustuu ihan muihin tekijöihin kuin läskiin ja hikoiluun.
Et ole ainoa :lol2::lol2: Kylläpäs naurattaa yön väsyneinä tunteina.
"Vahvuuteni seuraavassa ottelussa tulevat olemaan läskit ja hikoilu"
<i>-Fedor Emelianenko</i>