Kamala Harris

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikasa90
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Veikkaan ajatelleet että Rogan on Trumpin kannattaja ni ei siitä syystä mennyt.
Uskon tosin että Rogan sen verran fiksu että olis tehnyt puolueettoman haastattelun toisin kuin isot mediat.

Ei nyt kierretä sitä valtaisaa elefanttia, että vaikka Harris olisi JRE:een mennyt ja asetellut jokaikisen sanansa prikulleen oikein, niin kuinka moni pakkiksen Trump-fanipojista ei olisi pelkästään muuttanut mieltään hänen suhteen, vaan kääntänyt kokonaan kelkkaansa hänen suhteensa? Aivan, ei yksikään.
Tässä vaiheessa on paljon järkevämpää keskittyä vaa'ankieliosavaltioihin ja koittaa saada niissä aktivoitua ihmisiä äänestämään. Podcast, jolla on globaali yleisö ei enää tässä vaiheessa ole kovinkaan tehokas väline kääntämään vaalimatematiikkaa suotuisammaksi.

Ei nyt kierretä sitä valtaisaa elefanttia, että vaikka Harris olisi JRE:een mennyt ja asetellut jokaikisen sanansa prikulleen oikein, niin kuinka moni pakkiksen Trump-fanipojista ei olisi pelkästään muuttanut mieltään hänen suhteen, vaan kääntänyt kokonaan kelkkaansa hänen suhteensa? Aivan, ei yksikään.
Tässä vaiheessa on paljon järkevämpää keskittyä vaa'ankieliosavaltioihin ja koittaa saada niissä aktivoitua ihmisiä äänestämään. Podcast, jolla on globaali yleisö ei enää tässä vaiheessa ole kovinkaan tehokas väline kääntämään vaalimatematiikkaa suotuisammaksi.
Ei fanipoikia tai -tyttöjä varmasti kummassakaan leirissä käännetä. Mutta kaisse pointti olisikin kääntää niitä ketkä arpoo tai vähintään kannustaa omiaan äänestämään. Mutta Harris näki Roganin enempi uhkana kuin mahdollisuutena ja saattoi olla kyllä siinä ihan oikeassa. Trumpilla on nyt aika paljon monipuolisempi kampanja kun tuuttaa itseään joka paikkaan rohkeasti, varmaan vähän uhkarohkeastikin.

Harrisin kannalta oleellisinta ovat tämänkaltaiset esiintulot, ja juurikin niissä osavaltioissa, joissa kisa on tiukimmillaan:

Vaikka nämä pikku-uutiset eivät paljoa mediatilaa saakaan kaiken sirkuksen keskellä, mitenkään merkityksettömiä ne eivät ole.

Harrisin kannalta oleellisinta ovat tämänkaltaiset esiintulot, ja juurikin niissä osavaltioissa, joissa kisa on tiukimmillaan:

Vaikka nämä pikku-uutiset eivät paljoa mediatilaa saakaan kaiken sirkuksen keskellä, mitenkään merkityksettömiä ne eivät ole.
Early voting data mun mielestä suosii Harrisia.

viikko sit olin kääntymässä siihen et trump oikeestikkin voittaa, en tiiä enää.. pollit osotti ainakin.

Early voting data mun mielestä suosii Harrisia.

viikko sit olin kääntymässä siihen et trump oikeestikkin voittaa, en tiiä enää..
Ainakin demokraatit ovat olleet huomattavasti ahkerampia ennakkoäänestäjiä, joten "stop the count"-huutelut varmaan tullaan taas kuulemaan :)

.

Screenshot_20241031_114323_YouTube.webp

Just kattelinän cnnltä jonkun uutisklipin. Muistaakseni 72 vuodesta keskimäärin 3.9% ollu heittoo polleissa

Olen ihan pihalla mihin noi luvut perustuu... johkin exit-polleihin, vai ihan laskettuihin ennakoääniin, vai sekä että osavaltiosta riippuen?

Olen ihan pihalla mihin noi luvut perustuu... johkin exit-polleihin, vai ihan laskettuihin ennakoääniin, vai sekä että osavaltiosta riippuen?
Tää on ainaki mielestäni ns perinteinen polli.

Taitavat laskee sen post-äänestäneistä ootko rekisteröitynyt rep vai dem. Pollien perusteella other / independentit äänestää noin 60/40 (dem/rep) tällä hetkellä. Tai ainakin niiden lähteiden perusteella mitkä ite oon nähny.

Edit. koska pennsylvania cnn pollien mukaan tasan niin trumpin (tiiimi) kannalta kannattaa välttää haukkumasta Tai vitsailemasta puertorico/tummia koirien syömisistä raiskareiks mexikaaneja ja naisia. panokset meinaa helvetin kovat

Tai sit oikeesti trump on vitun iso nero.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom