Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei fanipoikia tai -tyttöjä varmasti kummassakaan leirissä käännetä. Mutta kaisse pointti olisikin kääntää niitä ketkä arpoo tai vähintään kannustaa omiaan äänestämään. Mutta Harris näki Roganin enempi uhkana kuin mahdollisuutena ja saattoi olla kyllä siinä ihan oikeassa. Trumpilla on nyt aika paljon monipuolisempi kampanja kun tuuttaa itseään joka paikkaan rohkeasti, varmaan vähän uhkarohkeastikin.Ei nyt kierretä sitä valtaisaa elefanttia, että vaikka Harris olisi JRE:een mennyt ja asetellut jokaikisen sanansa prikulleen oikein, niin kuinka moni pakkiksen Trump-fanipojista ei olisi pelkästään muuttanut mieltään hänen suhteen, vaan kääntänyt kokonaan kelkkaansa hänen suhteensa? Aivan, ei yksikään.
Tässä vaiheessa on paljon järkevämpää keskittyä vaa'ankieliosavaltioihin ja koittaa saada niissä aktivoitua ihmisiä äänestämään. Podcast, jolla on globaali yleisö ei enää tässä vaiheessa ole kovinkaan tehokas väline kääntämään vaalimatematiikkaa suotuisammaksi.
Early voting data mun mielestä suosii Harrisia.Harrisin kannalta oleellisinta ovat tämänkaltaiset esiintulot, ja juurikin niissä osavaltioissa, joissa kisa on tiukimmillaan:
Vaikka nämä pikku-uutiset eivät paljoa mediatilaa saakaan kaiken sirkuksen keskellä, mitenkään merkityksettömiä ne eivät ole.
Ainakin demokraatit ovat olleet huomattavasti ahkerampia ennakkoäänestäjiä, joten "stop the count"-huutelut varmaan tullaan taas kuulemaanEarly voting data mun mielestä suosii Harrisia.
viikko sit olin kääntymässä siihen et trump oikeestikkin voittaa, en tiiä enää..
sepä se. Ja trumpin huutelut pennsylvanian vilpistä kertoo jotain myös.Ainakin demokraatit ovat olleet huomattavasti ahkerampia ennakkoäänestäjiä, joten "stop the count"-huutelut varmaan tullaan taas kuulemaan
Ei oo paljoo huudellu tuleen sytytetyistä äänestyslaatikoista, kun ne ovat olleet hänelle itselleen edullisia "onnettomuuksia".sepä se. Ja trumpin huutelut pennsylvanian vilpistä kertoo jotain myös.
Tarkoitatko keskiarvollisesti?Nuo just ne kolme ja Trump johtaa neljässä.
Tarkoitatko keskiarvollisesti?
Olen ihan pihalla mihin noi luvut perustuu... johkin exit-polleihin, vai ihan laskettuihin ennakoääniin, vai sekä että osavaltiosta riippuen?
Tää on ainaki mielestäni ns perinteinen polli.