Kalorimääristä???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:eek:

Hyvä, että löytyi tämä threadi, sillä tietoa kaivataan täällä ja pahasti. Olen jo viikkoja noudattanut min. 500kcal-vajeella dieettiä (=400-500kcal peruskulutuksesta, treenin kulutusta ei lasketa mukaan kuin nimellisesti). Mitään ei silti ole tapahtunut, grammaakaan ei ole pudonnut, vaikka lasken gramman tarkkuudella mitä syön ja treenaan päivittäin aerobista/punttia. Nii-in.. missä vika? :confused:

Chi :(

Originally posted by Chi
:eek:

Hyvä, että löytyi tämä threadi, sillä tietoa kaivataan täällä ja pahasti. Olen jo viikkoja noudattanut min. 500kcal-vajeella dieettiä (=400-500kcal peruskulutuksesta, treenin kulutusta ei lasketa mukaan kuin nimellisesti). Mitään ei silti ole tapahtunut, grammaakaan ei ole pudonnut, vaikka lasken gramman tarkkuudella mitä syön ja treenaan päivittäin aerobista/punttia. Nii-in.. missä vika? :confused:

Chi :(

Se johtuu siitä että tällä palstalla luetaan noita kalorimääriä kuin piru raamattua. Jokainen ihmiselimistö on omalaatuinen kokonaisuus mitä merkillisimmin ominaisuuksin höystettynä. Laske tuota kalorimäärää tasaisesti (viikko kerrallaan) niin alas, että fläsä alkaa palamaan. mun täytyy mennä 1000 kcal alle kulutuksen, kroppani nähkääs rakastaa rasvakerrostumiaan eikä halua luopua niistä.

Kun löydät oman tasosi (jolla siiis todella paino laskee), niin tiedät jatkossakin, mistä sun tulee lähteä liikkeelle. silloin kun mennään noinkin paljon miinukselle kuin minä, niin muista pitää huolta riittävästä proteiinin ja hyvien rasvojen saannista. eli yritä vähentää erityisesti tyydyttyneitä ja hiilihydraatteja. muuten palaa liha.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom