Kalorimäärät dieetillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bdR
  • Aloitettu Aloitettu

bdR

Tämä on varmaan kysytty miljoona kerta jo täällä. En löytäny haulla, enkä jaksa tonkia threadeja läpi.(tai sitten olen yksin kertaisesti paska hakemaan)
Olen ekaa kertaa alottamassa kiristely diettiä.
Heräsi kysymys.
Mukaillaanko kalomääriä sen mukaan mikä on päivittäinen kulutus.
Minun kohdallani 500kcal alle. Vai suunnitellaan yksi kalorimäärä, josta pidetään kiinni oli kysessä salipäivä, aeroobinen päivä tai lepopäivä?

En ole harrastanut aeroobista liikunta muutamaan vuoteen, joten kannattako ottaa jokin sortin palari aeroobisen jälkeen. Vaikka treenaisi myöhään illalla?

Mikä ravintoaine on hyväksi nivelille?

Mukaillaanko kalomääriä sen mukaan mikä on päivittäinen kulutus.
Minun kohdallani 500kcal alle. Vai suunnitellaan yksi kalorimäärä, josta pidetään kiinni oli kysessä salipäivä, aeroobinen päivä tai lepopäivä?

Tsekkaa kulutukses vaikka täällä.

Sit päivittäisen kulutuksen mukaan syöt siten et jäät miinukselle sen 500 Kcal.

Jos on paljon tiukkaa liikuntaa päivässä ja vakkari kalorimäärä/pvä niin voi toi kalorivaje painuu paljon ton 500 Kcal alle..

Viikotasolla jos pyrit sellaseen 3500-7000Kcal vajeeseen niin aika kohillaan sun dieetti on. Mä ainakin tarkastelen tota juttua ennemmin viikko- kuin päivätasolla.. Saa kehokin hiukan vaihtelua siinä samalla, kun ei ihan vakkari kaloreilla paineta päivästä toiseen..

Riippuu tietty siitä mitä sä oot hakemassa.. Eli jos oot kisadieettiä vetämässä niin tilanne voi sitten olla hiukan toinen.

En ole harrastanut aeroobista liikunta muutamaan vuoteen, joten kannattako ottaa jokin sortin palari aeroobisen jälkeen. Vaikka treenaisi myöhään illalla?

Jos se sun aeroobinen on tosi raskas niin kai ton palkkarin voi huitaista.. Toisaalta jos vedät aeroobista myöhään illalla niin ehkä pelkästään iltapala riittää (protsku & rasva). Hiilareita kehotetaan yleisesti välttämään yötä vasten.

Mikä ravintoaine on hyväksi nivelille?

Glukosamiinia mä oon vetänyt.

Back
Ylös Bottom