Kalorimääränne dieetillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kerpele
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Joo täälläkin tarvittaisiin neuvoja emännän piiskaamiseen. Siis ei mitään raippahommia(välttämättä) vaan lähinnä tuon ruokavalion suhteen. On se niin helkkarin jännä katsella, kun toinen vetää poppisia korneja naamaan jäkistä kytätessä, kun itse vääntää jotain rahkamättöä ännännen kerran päivässä naamaan. Mikä siinä oikein on, kun ite yrittää tosissaan tiputella rasvoja veks, niin koko kaveriporukka/vanhukset/eukko ja jopa kissakin tuntuu vetävän jotain jädeä naamaan tauotta? Sitten kun taas saapi syödä lähestulkoon mitä lystää, niin jääkaappikin on aina tyhjä, vaikka vartti sitten sen olisi juuri täyttänyt. Tai no ehkäpä se on tyhjä, kun todellakin syön kaiken, mikä vaan on joskus liikkunut.. Tai no oikeastaan kaiken. :D

Originally posted by hyppyrotta
Joo täälläkin tarvittaisiin neuvoja emännän piiskaamiseen. Siis ei mitään raippahommia(välttämättä) vaan lähinnä tuon ruokavalion suhteen. On se niin helkkarin jännä katsella, kun toinen vetää poppisia korneja naamaan jäkistä kytätessä, kun itse vääntää jotain rahkamättöä ännännen kerran päivässä naamaan. Mikä siinä oikein on, kun ite yrittää tosissaan tiputella rasvoja veks, niin koko kaveriporukka/vanhukset/eukko ja jopa kissakin tuntuu vetävän jotain jädeä naamaan tauotta? Sitten kun taas saapi syödä lähestulkoon mitä lystää, niin jääkaappikin on aina tyhjä, vaikka vartti sitten sen olisi juuri täyttänyt. Tai no ehkäpä se on tyhjä, kun todellakin syön kaiken, mikä vaan on joskus liikkunut.. Tai no oikeastaan kaiken. :D

Vaikea sanoa kun itsellä on niin rautainen itsekuri että en syö herkkuja jos olen niin päättänyt. En vaikka muut mässäisivät vieressä.

Mulla menee itsekuri käsikädessä treenien onnistumisen kanssa.

Jos treenit kulkee (ts. mikään loukkaantuminen ei estä treeniä) pystyn pitämään itsekurini järkähtämättömänä kuukausia putkeen. Mutta jos sattuu joku paikka olemaan paskana, tai jostain muusta syystä ei pääse kunnolla treenaamaan, kärsii samantien koko ravintopuoli järkyttävän inflaation. Kaikki terveellinen ja tarpeellinen jää pois, ja karkit, makkarat ja jäätelöt valtaavat mielen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom