Kalorilaskuri saanut lisäominaisuuksia!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt kun dieetti alko, en ajatellut laskevani kaloreita kovinkaan usein. Mutta nyt kun löysin tämän laskurin oon tehny erilaisia laskelmia mahdollisista ateriakokonaisuuksista enemmän ku tarpeeks. Aivan loistava vekotin, suorastaan rokkaava! :rock:

juffe sanoi:
Jep, näin olen tehnyt :)
Minkälaisessa muodossa nää tiedot sulla on, ihan tiedostona vaiko jossain tietokannassa? Voisithan esimerkiksi tehdä niin, että käyttäjällä on "Arkistoon"-painike listan alalaidassa, jonka jälkeen se arkistoitaisiin (stream pakattaisiin) ja sullottaisiin jonnekin. Tilantarve vähentyisi huomattavasti. Samalla käyttäjälle pistettäisiin lippu, että tämä äsken kompressoitu data viittaa tämän päivän tietoihin, ja käyttäjä saisi ne halutessaan pudotusvalikosta esille valitsemalla päivän ja painamalla "Näytä", jolloin skripti hakisi haetun päivän datan, purkaisi sen, ja tulostaisi näytölle.

Selitinkö liian vaikeasti? =)
Ja kyllä multa koodausapuakin irtoo tarvittaessa :)

Tietokannassa kaikki. Tila ei toistaiseksi ole ongelma, lähinnä taulujen/kantojen/tiedostojen määrä (eikä sekään muuten kuin ylläpidollisesti).

Helpommaksi tämän tekisi se, että rekisteröinti olisi pakollinen, mutta siihen en viitsi lähteä ainakaan vielä...

Katsotaan miten homma paisuu, ehkä sitten voinkin tarvita ylläpitäjiä/apua :)

:kippis1:

-Tero

Selvä, ilmoittele ihmeessä, jos mese löytyy niin mun profiilista saat mun mese-ossun, ja jos ei, niin maili on juffe@pakkotoisto.com :D

olettekos törmänneet tähän: http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/index.pl?language_id=1 ?

EnergyNet jeesasi itseäni suuresti kun pudotin painoa, parhaina osa-alueina juurikin toi energiankulutus liikunnassa, jossa lajit kuntosaliharjoittelusta rakasteluun :) ja virtuaaliravintola, joka on samantyyppinen kuin tässä jo mainittu kalorilaskuri, tosin tämä kalorilaskuri saattaa olla hieman laajempi(enemmän ruokaaineita/lajeja).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom