Kalorilaskuri muutti hätäsemmälle palvelimelle

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ooh, heti tuli helpommin muistettava. :)

Kiitos hienosta laskurista!

Ei toimi vanhat tunnukset ainakaan mulla!?
edit: eli sivuille pitää rekisteröityä uudelleen. Harmi sinänsä, että historia pyyhkiytyy samalla, mutta onhan tämä uusi versio helkkarin paljon tyylikkäämmän näköinen. :thumbs:
edit2: no voihan p****a! Kaikki kiva muuttuu ennen pitkää maksulliseksi! No, ei kai kukaan hyväntekeväisyyttä harrasta! Vuosi 20e! Pitääpä katsoa, josko ton maksaisi..

Joo, kävin just surffailemassa sivustoilla ja WTF, se siitä. Kaikesta täytyy nykyään sit näemmä maksaa, mitään ei ilmaiseksi saa. Haistoivat rahareiän ja avot, loppu on historiaa. Vuodessa 20 € ei nyt loppupeleissä ole paljon, mutta kun noita 20 € eurosia tahtoo mennä vähän sinne sun tänne. Minäpä poika passaan ja siirryn takaisin ruutupaperiin sekä lyijykynään...
Tulikin jo avauduttua toisessa threadissa (Stanan kalorilaskuri)...

20e :down:

Eikö tota rahoitusta voisi hoitaa esim sponsoreilla (mainosbanneri)? Luulisi että mainostajilla olisi kiinnostusta laittaa kuvia tonne ku kuitenkin on sen verran suosittu sivusto..

Tai miten olisi rekisteröitymismahdollisuus joka olisi kuitenkin rajoitettu jollain tavoin (esim ilman historiaa/graafista painonseurantaa/yms ?)

Voi apua!!! Hyödyllinen sivusto, jonka tekemiseen on mennyt varmasti kymmeniä tunteja, maksaa nyt 5,5 senttiä päivässä. Sillä rahallahan saisi peräti lusikallisen Ehrmannia!!! Riistoa sanon minä.
:david:

ps. toi oli olevinaan sarkasmia.

Yup. Onko toi karlmillerin linja, pidetään huolta, että hörhöt ei varmuuden vuoksi pääse sisään ollenkaan? ;)

En oo kyllä uskaltanut kokeilla tota "pidä tunkkis"-vaihtoehtoakaan, jos se vaikka myöhemmin muistaa mut, eikä anna sit kokeilla enää ollenkaan...

Miuku sanoi:
Yup. Onko toi karlmillerin linja, pidetään huolta, että hörhöt ei varmuuden vuoksi pääse sisään ollenkaan? ;)

En oo kyllä uskaltanut kokeilla tota "pidä tunkkis"-vaihtoehtoakaan, jos se vaikka myöhemmin muistaa mut, eikä anna sit kokeilla enää ollenkaan...
heh, pidä tunkkis on linkki tuonelaan ;) noei... jos viitsit niin pistäppä mulle mailia, tekisi mieli selvittää mikä sun koneessa/linjassa on epäsopivaa ton sivuston kanssa...

-Tero

Suositut

Back
Ylös Bottom