Kalorilaskuri.fi ei toimi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aya
  • Aloitettu Aloitettu

Aya

Ikä
41
Hei,

onko teillä toiminut kalorilaskuri (siis kalorilaskuri.fi) sivusto tänä aamuna?
Mulla ei toimi, ja haluaisin tietää, että onko mun työkone vain nyt luokitellut sivuston haitalliseksi vai onko ongelma laaja? :eek: Paniikki iskee kun ei sinne pääse..:itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mut jos vaan on niin blondi, ettei osaa...;):D (eikä jaksa vaivautua opettelemaan)

Mulla ei jostain syystä enää kalorilaskuri halua toimia.
Nyt kun haen jonkun tuotteen ja yritän lisätä sen ruoka listaan, niin alapuolelle ei ilmesty mitään?

Pari päivää sitten toimi vielä.

Selaimena Google Chrome. Sivuhistoria ja javan välimuisti on tyhjennetty, mutta ei auttanut.

Neuvoja?

Mul on välillä jumissa koko laskuri kans... Yleensä kyllä iltaisin. Pähkäilin sen johtuvan joko wlanistani tai siitä, että suosittuinpina hetkinä serveri lagaa?

Tuossa saattaa olla perää. Testasin juuri äsken töissä ja toimii normaalisti.
Sitä vain edelleen ihmettelen, että miten tuo laskuri nyt sitten lakkasi toimimasta, kun tosiaan tähän asti toiminut aivan moitteetta...

Toimiiko muilla kalorilaskuri?
Voi perhana, että voi suututtaa taas. Ei toiminut eilen, eikä toimi nytkään...

Joo pieni korjaus minunkin osalta, eli keskiviikkona lakkasi toimimasta jälleen.
Ja tekee tosiaan ihan samalla tavoin. Kun valitsee jonkun ruoka-aineen ja koittaa lisätä sen, se ei ilmesty sinne alapuolelle :curs:

Olen testannut laskuria nyt Chromella, Firefoxilla ja IE:llä. Millään noista ei toimi.
Selainhistoriat, Flashin ja Javan muistit on tyhjennetty.

Johtuukohan tämä nyt sitten nettiyhteydestä vai mistä ihmeestä?

Laittakaa vaan ylläpidolle viestiä, mistä kiikastaa. Mulla ei ole mitään ongelmaa ollut. Chromea käytän pc:llä. Ruuhka-aikoina (arkisin 18-20) on myös huomannut jonkin verran hidastelua ja katkeilua siinä yhteydessä. Kenties ne tekee serveripäivitystä, jotta sivusto handlaisi isomman kävijäjoukon? Kyllä maksullisesta sivustosta voi ja pitää valittaa, jos on ongelmia. Jos pidempään jatkuu niin hyvitystä vuorokausimaksuista.

Jos kalorilaskuri vituttaa, niin kannattaa vaihtaa MyFitnessPaliin. IMO paljon parempi, ja sen saa appina puhelimeenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom