Kalorien tarve rasvattoman lihasmassan lisäämisessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dorm
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin, tulihan sieltä vastauksia. Oli pakko hieman provoa ja trollata, että jengi avaa suunsa. Kiitos vastauksista, olen nyt hieman enemmän kärryillä! Juu, olen katsonut aika orjallisesti scooby workshoppia ja lukenut body building revealed-kirjaa, jossa puhutaan aika paljon samoista teemoista, mitä täällä on hölisty. Rasvojen osuutta olen miettinyt paljon, että mihin ne käytännössä vaikuttaa lihaskasvun kannalta. Mitä mieltä olette kylmäpuristetusta oliiviöljystä ja kalaöljy/omega3-kapseleista? Kalaa tulee syötyä aika harvoin, niin ajattelin että ne voisivat olla ihan hyvä lisä ravintoon. Olen lähes aina paistanut lihat ilman että käytän mitään paistinrasvaa. Esim jauhelihassa on hyvin paljon rasvaa jo valmiiksi, mutta en ole varma että minkälaatuista ja mihin rasva-ryhmään se luokitellaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nämä asiat hyvänlaatuisista rasvoista oon nyt viime replyistä ja parista muusta lähteestä kaivanut:

-nivelhuolto
-aivot ja sisäelimet
-voimantuotanto
-vaikutus rasva-aineenvaihduntaan ja kolesterolitasoihin
-vältä prosessoituja kevyttuotteita

Kiitos kiitos :)

-vältä prosessoituja kevyttuotteita --> Vältä teollisesti valmistettua ruokaa. Suosi mahdollisimman vähän prosessoitua ja lisäaineilla täytettyjä ruokia.

Älä lisää omega-3 kapseleita ruokavalioosi koska et jaksa syödä kalaa vaan ala syömään kalaa, jotta saat kalasta terveellisiä rasvoja. Länsimaalainen lääketiede ei osaa selittää kaikkea, joten koska kala on hyväksi ihmisille sisältävä ne suurella todennäköisyydellä muitakin ihmiselle tärkeitä aineita joita ei osata vielä selittää tai ei ymmärretä niiden tarvetta/vaikutusta jne. ihmiseen. Jokin syy siihenkin on, että ruoasta imeytyy kaikki tärkeät aineet paljon paremmin kuin kapseleista/tableteista/pillereistä.

Vältä nopeita hiilihydraatteja.

Ja muista että kaikki ihmiset ovat yksilöitä. Se mikä sopii optimaalisesti naapurisi reiskalle ei välttämättä sovi sinulle. Aivan samoin kuin saliharjoittelussa.

Bulkkaaminen ilman läskin kerääntymistä on todella vaikeaa natuna varsinkin. Sitä fläsää, kun tuppaa väkisinkin kertymään, kun ollaan massakaudella eli plussilla. Toki todella puhtaalla ruokavaliolla + aerobisella, jää se läskin kertyminen vähemmälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom