Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by chugger
Tuntuu olevan tosi vaikeeta saada tarpeeks kaloreita ruuasta, ei jaksa syödä riittävästi.
Jos rupeis vetää 2 litraa jogurttii päiväs safkan lisäks, niin sais ainakin kaloreit (700-900kcal/kg). Ja ei maksa ku n. 1€/litra.
Onks joku testannu? Onks järkevää?
Originally posted by WildChild
Joo toi jugurtti o piru hyvä kiva ko joku muuki o huomannu. Itte vedi just äske reeni jälkee paketi ranskalisii ja muutama lihapulla ja litra jugurttii ja sit viä omena... mun mielest iha hyvä vaihtoehto toi jugurtti.
Originally posted by turre101
Kivat palautusjuoman ainekset, ranskalaisia ja lihapullia jogurtin kanssa sekottimeen ja kas, maukas palautusjuoma helposti nautittavana..
No ei...
Originally posted by WildChild
Joo toi jugurtti o piru hyvä kiva ko joku muuki o huomannu. Itte vedi just äske reeni jälkee paketi ranskalisii ja muutama lihapulla ja litra jugurttii ja sit viä omena... mun mielest iha hyvä vaihtoehto toi jugurtti.
Originally posted by Sumu
Olisiko millään muotoa mahdollista opetella sen verran äidinkieltä, että lauseista muodostuisi jollain tavalla ymmärrettäviä? Minä en ainakaan suostu edes yrittämään tuon lauseen tulkkaamista.
.