Tuomo no ootkos 120kg kilonen jässikkä ;)
Ite oon se 183cm 85kg ja ketoosissahan mä porskutan. Sopii mulle hyvin, mä olen nimittäin onnistunut lihomaan melko alhasillakin kaloreilla kun hiilaria on ollu yli 50% kaloreista... Eli lienee kohtuu huono insuliiniherkkyys mulla.
Nii tota... Mä syön kananmunia, jauhelihaa, proteiinijauhoja, kalkkunaleikettä, kinkkua, öljyjä(rypsi, oliivi, lohi). Välillä iskee AIVAN armoton makeanhimo ja siihen on mun dieetit vähän turhan usein kaatunu. Nyt viimeks ku niin kävi, vatkasin kermaa ja laitoin siihen hermesetasta hiukan. Onneks makeanhimo ei iske ihan jokapäivä. Nälkä pysyy hyvin poissa kofeiinin avulla, ja thermogeenit toimii vielä paremmin, ne kyllä vähentää sit muitakin himoja eli jos omistat tyttiksen ni se ei liene paras ratkasu (voi tietty olla yksilöllistäkin).
Ketodieetti on mun mielestä aivan mainio tapa polttaa rasvaa nopeasti. Kestää jonkun aikaa ennen kuin siihen tottuu mutta lopputuloksena on mielestäni jopa paljon virkeämpi olotila kuin normaalilla ruokavaliolla. Serotoniinin eritys vähenee insuliinin mukana näes. Ketolla kannattaa treenata voimaa niin hassulta kuin se kuulostaakin. Itse olen tehnyt nyt penaa 5*5 systeemillä ja parantuneet on tulokset vaikka dieetti onkin aika raju.
Ekat päivät ketolla on huimausta ja tuskaa ja unettomuuttakin voi esiintyä juuri serotoniinin puutteen ja tyrosiinin paremman aivoihinmenemisen ansiosta(kai). Sen jälkeen helpottaa, myös nälkä pysyy poissa ketolla paremmin koska nuo ketogeenit(ne aineet mitä keho ketoosissa tuottaa) on aika hyviä ruokahalun vähentäjiä.