BB PRO Kali Muscle

Kali ei ole tainnut oikein puhua steroideista koskaan..tarkoitan siis omaa mahdollista ( :nolo: ) käyttöään ajatellen?

Ei sillä että itseäni kauheasti kiinnostaa mutta on vain näitä tiettyjä hahmoja jotka pitävät "natty" roolia päällä lähes neuroottisesti. Välillä vain olisi paras myöntää käyttö niin loppuisi se vedätys.

Kali ei ole tainnut oikein puhua steroideista koskaan..tarkoitan siis omaa mahdollista ( :nolo: ) käyttöään ajatellen?

Ei sillä että itseäni kauheasti kiinnostaa mutta on vain näitä tiettyjä hahmoja jotka pitävät "natty" roolia päällä lähes neuroottisesti. Välillä vain olisi paras myöntää käyttö niin loppuisi se vedätys.

Ei ole puhunut, enkä usko, että tulee koskaan puhumaankaan. Eihän se mitään roolia ole pitänyt herran päiviin?
Tarkoitan, että ei ole asiasta sen enempää mitään numeroa millään viimeaikaisilla videoilla tehnyt.

Mua itseäni häiritsee tuo, kun nykyään mies jatkuvasti korostaa, että 'high repsit' on ainoa oikea tapa kasvattaa lihasta ja kun taas katsoo miten Kali itse on treenannut, niin onhan se treeni perustunut ihan vitun raskaiden kuormien liikutteluun.

Osaiskohan joku kertoa, mitä on tapahtunut Kalin IG:lle. Panin tuossa itse asiassa jo jonkun aikaa sitten merkille, että tililtä alkoi yhtäkkiä häviämään jotain yksittäisiä postauksia.
Jos menette nyt tsekkaamaan feediä, niin huomaatte, että nykyään siellä on jäljellä enää kourallinen? o_O

So what the hell is going on?
Liittyyks tää jotenkin siihen Iron Addicts raidiin vai mitä häh?

ja nyt joku natu vetää pussitolkulla nuudeleita ja ihmettelee miks ei kehity:confused::confused::confused:

Joo ja nää samat natut myös uskoo, että syömällä Mike O'Trenin ankanmunia niistä tulee yhtä komeita, vahvoja ja lihaksikkaita kuin Mike... :rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom