BB PRO Kali Muscle

Kalihan on monesti puhunut jaloistaan ja nyt vasta viime aikoina on alkanut panostamaan niihin. Eiköhän tässä parina seuraavana vuonna kintut kasva.

No miltä se susta näyttää?

En osaa sanoa kun en ole mikään ekspertti bodauksen arvostelussa. Minun silmääni näyttäisi että Kalilla olisi tosi isot hartiat ja kädet vrt. SM-tasoon mutta jalat sitten välttämättä ei. Lisäksi hänellä taitaa olla aika leveä vyötärö. Siksi en osaa oikein sanoa että missä mennään.

En osaa sanoa kun en ole mikään ekspertti bodauksen arvostelussa. Minun silmääni näyttäisi että Kalilla olisi tosi isot hartiat ja kädet vrt. SM-tasoon mutta jalat sitten välttämättä ei. Lisäksi hänellä taitaa olla aika leveä vyötärö. Siksi en osaa oikein sanoa että missä mennään.
Juurikin noin.

^No siis, avasin linkin kuullakseni Kalin viimeisimmät reteät läpät, niin siellä alkaa joku beta purkamaan meille ahdistustaan ja angstejaan estro-rageissaan siihen päälle. Mä en edes saa selvää mikä on kaverin agenda, eikä selostuksen kulku oikein kiinnostavalla tavalla nappaa mukaankaan siitä ottamaan selvää, kun videota alkaa katsomaan. Mä voin vetää pari tehdashallillista ilmaa keuhkoihin, jos se tekisi sulle joulun.

Back
Ylös Bottom