Kalevi Marjamaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tiedän Kalevin, mutta en ole nyt muutamaan vuoteen nähnyt häntä. Ainakin vielä jokunen vuosi sitten hän oli töissä Nivalan ammattikoulussa. Käsittääkseni toimenkuvana on/oli talonmiehen hommat. Junnuna kun pelasin futista, oli Kalevi muutamia kertoja treeneissä mukana. Toimi jonain "kolmosvalmentajana" tms.

Ainakin vielä 90-luvulla hän oli todella rautaisessa kunnossa. Siltä oli jalka paketissa, mutta se oli ammattikoulun hallissa kattomassa jotain meidän futsal-peliä tms. Ammattikoulun puhelin soi, ja Kalevi lähti vastaamaan. Hän kinkkasi sillä terveellä jalallaan valehtelematta aivan tolkuttomia loikkia. Monella miehellä olis tehnyt tiukkaa pysyä kahdella jalalla perässä.

Silloin kun minä olin Nivalassa ammattikoulussa oli Kalevi osa-aikainen liikunnanopettaja ja liikuntahallin vahtimestari. Kun olin yhden vuoden ollut koulussa Kalevi sai Rehtorilta jotain moitteita ja Kalevi otti ja lähti lätkimään niistä hommista. Ilmeisesti mies on palannut takaisin. Sen ensimmäisen vuoden aikana Kalevi opetti minua nyrkkeilemään.

Miten muuten oliko Erkki Vilhu vielä opetajana siellä.

Ilmeisesti sekoitin tuohon vahtimestarin hommaan sen, että se olis ollut talonmiehenä. En siis itse ollut ammattikoulussa, joissain treeneissä näin sitä Kalevia.

Nyt kun aloin tarkemmin funtsimaan, niin en olekaan varma, milloin se on viimeksi siellä amiksessa duunissa ollut. Nimittäin kun siitä on kauan kun sen viimeksi siellä näin. Voi olla, että kun olen Kalevia nähnyt Nivalassa jossain muualla, niin olen sitten mielessäni yhdistellyt asioita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom