Uskoisin että kohtalotovereita täältäkin löytyy. Minulle todettiin hypomania pari vuotta sitten ja treenaaminen on mennyt sitä ennen aina sykleittäin. Helvetinmoinen innostus ja lopahtaminen 3-4kk jälkeen. Nyt taas treenaamisen aloittaneena into on palannut takaisin ja joka päivä on tunne että on pakko liikkua. Välipäivien pitäminen on todella tuskaista vaikka lihakset ja välillä sydänkin huutaa apua. Onko mielestänne tällainen asenne terveellinen? Minulla on aina ollut tapana että jos jokin asia pitää tehdä se tehdään täysillä. Minulla on lääkitys hypomaniaan joka on erityisesti rauhoittanut depressio-oireita. Olen korvannut alkoholin liikakäytön lähes kokonaan liikunnalla. Saan liikunnasta samanlaisen hyvänolon tunteen kuin alkoholista. Kuinka kaksisuuntainen mielialahäiriö on vaikuttanut kohtalotovereiden treenaamiseen ja kuinka olette mahdollisesti siitä parantunut?
En nopeella etsinnällä löytänyt vastaavaa ketjua. Linkitykset olisivat ok. Kiitos
En nopeella etsinnällä löytänyt vastaavaa ketjua. Linkitykset olisivat ok. Kiitos
Meikäläinen muuten joutuisi varmaan suoraan hullujen huoneelle jos en viettäisi urheilullista elämäntapaa:D