Kaksi-vaiheinen palautuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
Laitetaan nyt tää jhulmin postaama viesti tännekin puolelle koska sama aihe on kyseessä expertti osiolla.
Jos jollain tuo 2-vaihe systeemi pelaa niin tottakai sillä kannattaa mennä eteenpäin.

[mod]Vip-osiolta ei pasteta tänne muualle :Mike[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timba79 sanoi:
Ihan mielenkiintoista ja pitänee tätä itsekin testailla jossakin vaiheessa. Minkälaisia määriä olette jauhoja otteneet? Itse aattelin, että se pelkkä protu heti treenin jälkeen vois olla vaikkapa 30 grammaa. Ja siitä sitten puolen tunnin päästä sama määrä protskua ja 40-50 grammaa hiilaria (en käytä muutenkaan suurempia määriä palkkarissa). Käykö tähän jälkimmäiseen jo yhtä hyvin halvempi hera? Minkälaisia settejä te muut tätä käyttäneet ootte ottaneet?

Tuossa aikasemmin on minun palautus setti. Ja kuten jo aikasemmin totesin toimii tosi hyvin. Eilen treenasin rinnan ja olin aivan varma että tänään on rinta kipee, mutta eipä olekaan. On vaan hieman jäykkä mutta muuten olo mainioin. Normaalisti olisi ollut elämä tuskaa tänään.
Kannattaa kokeilla!

japa sanoi:
Tuossa aikasemmin on minun palautus setti. Ja kuten jo aikasemmin totesin toimii tosi hyvin. Eilen treenasin rinnan ja olin aivan varma että tänään on rinta kipee, mutta eipä olekaan. On vaan hieman jäykkä mutta muuten olo mainioin. Normaalisti olisi ollut elämä tuskaa tänään.
Kannattaa kokeilla!

Eli toi meikäläisenkin esimerkki kuulosti sitten ihan järkevältä. Täytyykin tossa syksymmällä ottaa testiin.

Eilen jouduin treenaamaan aamulla ja yleensä aamu treenistä johtuen käy niin että vaikka kuinka hyvin syön niin illalla kalvaa nälkä jatkuvasti. Ja samoin eilen olin aivan poikki jalkatreenin jälkeen. Mutta sitten otin ekana prodet, 30 odottelua prodet,hiilarit,krea. Siitä noin 45min ja kunnon ruoka ja päikkärit sitten töihin. Ilta meni normaali ruokailulla ja ei ollut sitä tavanomaista nälän tunnetta. Ja tänään ei ole ollut mitään kipuja tai tuntua että en olisi palautunut eilisestä treenistä.

Taitaa olla jo liika hehkutusta... mutta hyvää kannattaa kehua

Tiedz sanoi:
Näläntunne pieneni iltasella(eli kroppa ei tarvinnut niin paljon ravinteita, koska tarpeet oli tyydytetty paremmin kuin aiemmin)
:

Kyllä ihmiskeholle syötetystä ruuasta imeytyy kaikki ravintoaineet oli ne sitten otettu kahtena osana tai syöty yhdessä. Eli se näläntunteen pieneneminen ei voinut johtua tästä.

Otatteko enemmän jauhoja nyt kun mitä teitte kun käytössä oli perinteinen pal.juoma? Se kuulostaa minun mielestä jarkevämmältä selitykseltä.

Suositut

Back
Ylös Bottom