Kaksi eri selkätreeniä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kliinu
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä mieltä ootte siitä, jos tekis kahta eri selkätreeniä (useimmiten vielä samassa ohjelmassa). Eli toinen treeni olis leuanveto, ylätalja ja vastaavaa ja toinen treeni olis ala-taljaa, kulmasoutua yms vastaavaa.

Itsellä on toiminut niin, että teen selkätreenin alkuun leukoja ja sitten käsipäivän alkuun muutaman sarjan leukoja, ja ongelmia ei ole ollut. :thumbs:

Mulla ei ole varsinaista yläselkä treeniä, mutta sitä yläselkää tulee neljään treeniin viikossa otettua. Otan sitä siis joka treenin päälle suunnilleen 4 x 15. Teen ylätaljaa, tuettua kulmasoutua, seisten soutua ylä- tai alataljasta tai vastapenkkiä selälle kumeilla. Mulle on toiminut hyvin eli massaa ei ehkä ole tullut, mutta yläselkä toimii penkissä, kyykyssä ja vedossa.

Originally posted by N.O.Kummonen
Mulle on toiminut hyvin eli massaa ei ehkä ole tullut, mutta yläselkä toimii penkissä, kyykyssä ja vedossa.

Perkeleen voimanostajat!:D

Kyllähän tossa jotain perää on, että keskitytään ekalla viikolla "ylävetoihin" ja toisella viikolla soutuihin. Toiset taas tekee ekalla viikolla raskaat, (maastaveto, kulmasoutu) ja toisella eristävämmät. Ite kyllä tekisin jälkimmäisllä tavalla.:joulu8:

Back
Ylös Bottom