Kaiverrus vihkisormukseen

Ette voi uskoa, mutta saan vapaat kädet sanoa kaivertajalle mitä se skriivaa tulevan vaimoni sormukseen :D Jos täällä on huumorimiehiä/naisia niin ehdotuksia kaivataan..hahaha :hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
S1monsays: Obey

woman, know your limits

Eeeii tuu arvostamaan jos otat jotain jonkun muun keksimää vaan netistä :-D
Nimim. omani just kaiverrettavana

Valtakunnanjohtajan herkkyyttä ei sovi väheksyä :D

Eeeii tuu arvostamaan jos otat jotain jonkun muun keksimää vaan netistä :-D
Nimim. omani just kaiverrettavana

Ainoastaan ideoita hakemassa. Pahoittelut kaikille, jotka luulivat tekstillään suoraan pääsevänsä historian kirjoihin. Ja muuten onneksi olkoon Naene ;)

- - - Updated - - -

"Paljon pilaat, kaiken munaat, vielä tulee pillusi kylmenemään." Ei taida tosin mahtua.

On niin kielen päällä tämän suurjohtajan nimi, jota lainaat tässä :D

Tarkennetaan vielä sen verran, että kyse ei ole itse vihkisormuksesta vaan tämmöisestä "ylimääräisestä" sormuksesta, joka tulee kihla -ja vihkisormuksen väliin. Kai se nyt voi vähän humoristinen olla? Kaikkee ne naiset haluaa..

En ole varma istuuko huumori kuinka hyvin just tohon paikkaan... joku nätti runonpätkä olis ihq <3

Ei kai nyt mitään vitsiä tommoseen. :) Tai jos se siis joku pilipalirinkula niin miksi ei, jos sitten varsinaisessa vihkisormuksessa on jotain kaunista (ite varmaan morsiamesi parhaiten tunnet).
Vaan en mä kyllä kamalasti tykkäisi jos oisin toivonut miehen keksivän mulle tollaseen sormukseen jotain, ja se ois joku herjaläppä...
Kyllä mun oletus ois jokatapauksessa ollut että se ois jotain kaunista mitä hän tahtoo mulle viestiä (erityisesti tuollaisena päivänä), ei mitään kliseistä "Parasta ennen pvm"-potaskaa.

Vittuako noihin nyt mitään helvetin väsyneitä mietelauseita taiteilemaan. Nimi + pvm on kaikkein paras, tosin tuollaiseen 'bonusrinkulaan' nyt ei välttämättä tarvi kaivertaa mitään.

"eroa odotellessa" "tuskin menee tämäkään pasianssi läpi"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom