Kaipaan vinkkejä, olen aloittelija 16-vuotias

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Qtset
  • Aloitettu Aloitettu
:puntti: Olen aloittamassa salilla käyntiä, ensin minun pitää saada perusjutut kuntoon. Olen 16-vuotias, pituuteni on 172cm ja painan 52 kg. Aineenvaihduntani on vielä varmaan aika nopea. Tässä on erään henkilön tekemä ruokavalio minulle,

AAMUPALA: 3 kanamunaa, 100/50g kaurahiutaleita, 50g mustikoita, 50-100g mustikkakeittoa

LOUNAS: -200g naturelli kanaa, vaikka fileeesuikaleita ja sit 50g riisiä(kuivana 50g) ja 2 ananas rinkulaa. siihen vielä sit se leipä missä on ne 3 kalkkunaleike siivuu ja sit taas 10ml oliiviöljyä

PÄIVÄLLINEN:-Kuntosali ja sen jälkeiset palautumis juomat sun muut. sit seuraava ruoka.-200g naudanpaistijauhelihaa, 100g täysjyvä pastaa, ja taas sit se leipä kolmella kalkkunaleike siivulla, 10 ml oliiviöljy, 10ml kalanmaksa öljy+ c-vitamiini pilleri

VÄLIPALA:-250g rahkaa/raejuustoa, leipä & mango piltti.

2ND PÄIVÄLLINEN:LOUNAS: -200g naturelli kanaa, vaikka fileeesuikaleita ja sit 50g riisiä(kuivana 50g) ja 2 ananas rinkulaa. siihen vielä sit se leipä missä on ne 3 kalkkunaleike siivuu ja sit taas 10ml oliiviöljyä

ILTAPALA:5 kananmunan valkuaista. Miltä tuo kuulostaa teidän mielestä? Kaipaisin myös, ehkä ehdotuksia tolle kanalle ja jauhelihalle, että miten valmistan ne, alkaa tympimään jos 1-2 kuukautta syöt noita samalla tavalla. Pitäisi keksiä tapa miten niistä voisi valmistaa eritavalla jotain. Ruokavalioni on _ehkä_ kunnossa? Treeniohjelmaa minulla ei ole ollenkaan vielä. Mitä ehdotatte? Jos aloitan käymään 3 kertaa viikossa salilla. En osaa oikein määritellä monta toistoa teen ja mikä päivä mitäkin ja millä laitteella? Kaipaisin apua, olen kiitollinen, jos joku voisi hieman auttaa asiassa! :)