Kainuulaisia mimmejä?

Onkos teitä?

Joku aikaa sitten muuttanut Kajaaniin ja olisi kiva tietää kuinka moni täällä on enempi tai vähempi aktiiviharrastajia?
Lisäksi olisi kiva kokoontua ja keksiä jotain aktiviteettia vaikka ja sosialisoitua muutenkin :)

Jos ei muuten niin suositelkaa ainakin salejanne :) Balancen olen testannut ja uimahallin salin.

Onhan meitä! Itse muutin Kajaaniin 4 vuotta sitten. Treenaan myös Balancella, joka on mielestäni Kajaanin paras sali. Olen käynyt Body Centerillä, Lady Linella ja uimahallilla, mutta Balancella on parhaat laitteet ja salin pitäjiltä saa korvaamattomia treenivinkkejä aina kun keksii vain kysyä! Tänne on vasta tullut uusikin sali, IsoHoo, jossa on kuulemma tosi hyvät jumpat. En ole käynyt siellä treenaamassa, mutta saliin tutustumassa, laitteet eivät oikein olleet minun makuuni ja vapaita painoja ei juuri ollut. Ovat kuulemma tosin varustamassa sinne myös toiminnallista salia, jota en ole valmiina nähnyt. Jos olet nopea ja haluat paljon sosiaalisia kontakteja kerralla, Balancella on tämän viikon lauantaina jäsenille pikkujoulut, joihin viimeinen ilmoittautumispäivä on huomenna! Jos et siihen ehdi, niin eiköhän punttimimmien tapaamista voi myöhemminkin järjestää :)

Back
Ylös Bottom