Kaikkien aikojen kovin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu
Riippuu minkä aikakauden arvostelukriteereitä käytettäisiin. Kyllä
Big Ron olisi varmaa kovin kokonaisuus. Itse pistäisin Levronen nimen ylös, henk.koht. pidän ehkä kaikkien aikojen kovimpana parhaassa kisakunnossaan.

Kyllä Colemanin -99 kunto varmaan veisi overallin minkä tahansa aikakauden kriteereillä. Sopivassa suhteessa massaa ja estetiikkaa, keskivartalokin oli silloin vielä täysin kontrollissa.
Sitten jos spekuloidaan lahjakkuudella niin Lee Haney nykypäivän metodeihin yhdistettynä olisi varmaan aika lyömätön.

Ei kovin, mutta Victor Richards ansaitsee maininnan koska lihasmassaltaan yksi isoimpia ikinä.

img_1288247824_1.jpg

Kyllä Colemanin -99 kunto varmaan veisi overallin minkä tahansa aikakauden kriteereillä. Sopivassa suhteessa massaa ja estetiikkaa, keskivartalokin oli silloin vielä täysin kontrollissa.
Sitten jos spekuloidaan lahjakkuudella niin Lee Haney nykypäivän metodeihin yhdistettynä olisi varmaan aika lyömätön.

Juuri näin!

Eihän tähän sovi Levronea, Savolaista ym. kumppaneita vetää mukaan, kun eivät oikeasti kisatessaan olleet meriittien nojalla kovimpia, vaikka huikeita kavereita ovatkin. Siitä voidaan taas väitellä loputtomiin kenen olisi pitänyt voittaa mikäkin kisa, mutta kun siitä ei tässä ole tässä kyse.

Jälleen kerran aiheen ollessa vahvasti mielipidekysymys, ennustan eipäs-juupas väittelyä, ja lyhyttä ikää threadille.

Ps. Coleman. SUURIN.

Eihän tähän sovi Levronea, Savolaista ym. kumppaneita vetää mukaan, kun eivät oikeasti kisatessaan olleet meriittien nojalla kovimpia.

Taitaa Levrone olla vieläkin kaikkien aikojen menestynein kehonrakentaja nimenomaan meriittien pohjalta. 1-5 sijoituksia kilpailuista 54 kappaletta, joista pelkästään voittoja 19. Siinä jos missä on mun mielestä meriittiä.

Taitaa Levrone olla vieläkin kaikkien aikojen menestynein kehonrakentaja nimenomaan meriittien pohjalta. 1-5 sijoituksia kilpailuista 54 kappaletta, joista pelkästään voittoja 19. Siinä jos missä on mun mielestä meriittiä.

Kova on saldo, ei kahta sanaa. Mutta vuoden kovimmasta kisasta, jossa mukana silloiset parhaat, ei yhtään voittoa. Voiko sillon olla kovin?

Back
Ylös Bottom