Kaikkien aikojen kovin vapaaottelija mielestäsi??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hughes ja Fedor

Randy Couture

Ja hyvä kakkonen on Chuck Liddell.

Mutta personal favorite on Tony "The Viking" Halme (Halma ne sanoo siinä matsissa)

Fetorovi ja matti huughes on tämän hetken dominoivimpia tähtiä mma:n puolella ja siksi myös mielestäni tämän hetken ykkösnimiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiköhän se Fedori oo kaikista kovin. Pyöritellyt sen verran selvästi hyvää kakkosta Minotauroa. Matt Hughes on kieltämättä sen verran pitkään ja selvästi dominoinut UFC:n puolella että pakkohan sekin on nimetä vaikken hirveästi tykkääkkään persoonasta. Joittenkin vuosien päästä toivottavasti voidaan myöskin mainita Shogun ja GSP samaan kastiin kunhan vielä todistavat osaamistaan mutta ovat kyllä mielenkiintoisia ja äärettömän kovia molemmat.

Jos oikeasti pitäisi sanoa kaikkien aikojen kovimmat jätkät pound for pound, niin eiköhän kyseessä olisi Hughes ja Fedor, vaikken kummastakaan sen kummemmin pidä.

Kaikkien aikojen kovin ottelija on Fedor. BJ Penn on kenties luontaisesti lahjakkain vapaaottelija, mutta turhan laiska ollakseen koskaan paras.
Sakuraba oli joskus ilmiömäinen, mutta särki itsensä ottelemalla jatkuvasti isompiaan vastaan.

Fedor, Nog ja Silva ovat kaikki kovia, mutta paras ja viihdyttävin on tällä hetkellä Takanori Gomi, aina kun olen tykännyt noiden kevyt sarjalaisten vauhdista. Hansen on myös kova.

Kovia ovat Fedor, Nog, Couture ja Silva. Yksi kovimmista ja viihdyttävimmistä on mun mielestä Takanori Gomi. Hansen on myös kova ja viihdyttävä. Aina olen tykännyt kattoa kevyt sarjalaisten matseja niiden vauhdin takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom