BB PRO Kai Greene

Huikea jätkä. Mitä enemmän näitä klippejä tulee katsottua, sitä enemmän Greeniä arvostaa. Tajuton liharekka, jolle ei massan suhteen löydy tällä hetkellä kovinkaan monta vastustajaa.

Toivosin, että saisi ainakin sen yhden pystin, Coleman tyylistä omistautumista. Huokuu pelkkää positiivisuutta. On nakannut sen näivettävän negatiivisuuden vittuun.

Believe!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kai kannataisi vaihtaa gurua Farah antoi kovat lupaukst tälle vuodelle mutta ei lunastanut niitä ei nähty Katsun parasta kuntoa ikinä, joten vaihto Chad Nicholsiin olisi hyvä teki 8 kertaa Mr Olympian Colemanista luulisi sen tekevän möys Katsusta edes yhden kerran Mr Olympian.

Kai kannataisi vaihtaa gurua Farah antoi kovat lupaukst tälle vuodelle mutta ei lunastanut niitä ei nähty Katsun parasta kuntoa ikinä, joten vaihto Chad Nicholsiin olisi hyvä teki 8 kertaa Mr Olympian Colemanista luulisi sen tekevän möys Katsusta edes yhden kerran Mr Olympian.

Minä vähän alan epäilemään, että tulleekohan Kaista koskaan Mr Olympiaa niin kauan kuin Phil on mukana kuvioissa. Jotenkin en vain näe tämän tapahtuvan, ellei sitten Phil jonain vuonna tule aivan rapakunnossa.
Phil on kovanluokan businessmies ja jollain kummallisella tavalla parempi "edustuskasvo" tälle lajille, vaikkei minulla siis ole mitään Kaita vastaan. Lisäksi taustalla häärää huhujen mukaan varsin vaikutusvaltainen valmentaja Hany Rambob, jolla on sanottu olevan "hyvät suhteet" monien tuomarien kanssa. En tiedä onko tuossa jotain perää, huhut kun ovat vain huhuja.
Se toisaalta selittäisi osittain myös Kuclon positiiviset sijoitukset, mitä tulee näihin muutamiin kisoihin.

Minusta lajille on aina parempi, että on useita erilaisia "kärkiä". Toisia voi viehättää Kaitsun imago, toisia Heatin (merkonomi-?)imago ja vaikkapa Wolf "valkoihoisena slaavikieltä puhuvana arjalaisena" saattaa olla idoli monelle itä-eurooppalaiselle.

Asiaan hieman liittyen, ei ole tullut vastaan, ketä nykyhuippua muijat ihailee. Luulen, että ihaillun useimmiten pitäisi olla sopivan äijämäinen.

Minä vähän alan epäilemään, että tulleekohan Kaista koskaan Mr Olympiaa niin kauan kuin Phil on mukana kuvioissa. Jotenkin en vain näe tämän tapahtuvan, ellei sitten Phil jonain vuonna tule aivan rapakunnossa.
Phil on kovanluokan businessmies ja jollain kummallisella tavalla parempi "edustuskasvo" tälle lajille, vaikkei minulla siis ole mitään Kaita vastaan. Lisäksi taustalla häärää huhujen mukaan varsin vaikutusvaltainen valmentaja Hany Rambob, jolla on sanottu olevan "hyvät suhteet" monien tuomarien kanssa. En tiedä onko tuossa jotain perää, huhut kun ovat vain huhuja.
Se toisaalta selittäisi osittain myös Kuclon positiiviset sijoitukset, mitä tulee näihin muutamiin kisoihin.
miesten fysiikan voittaja haney rambodin valmennetava
figuren voittaja haney rambodin valmennetava
ja kehonrakennus miesten
noitten sarjojen voittajat ainakin ovat haney rambodin valmennetavia plus muut hyvin sijoituneet jokainen tehköön omat päätöksensä

minä kirjoitin väärin (hany rambod) mutta epäilyksiä tuo herättää että yksi valmentaja valmentaa noin paljon alansa huippuja tai sitten hän on nero tai tasaisissa tilanteissa vaaka kupissa vaikuttaa se että valmentaja on hany rambod

Itse olisin toivonut , että Kaitsu olisi tänä vuonna voittanut, mutta viimeistely ei vieläkään onnistunut riittävän hyvin. Jos mies saa itsensä ensi vuonna kireäksi, niin Heath (todennäköisesti) menettää valtikkansa. Kumpi sitten olisi parempi keulakuva kehonrakennukselle? Heathin ominaisuudet ovat konservatiivisuus ja yllätyksettömyys sekä tietty yksilöllisyyden puute. Osittain paradoksaalisesti kyllä, nämä ominaisuudet voivat kuitenkin auttaa saavuttamaan laajempaa luottamusta yleisön, median ja järjestävien tahojen suunnalta. Kaitsu taas on henkilö, joka on noussut huipulle elämän syvien (kokemuksen) vesien kautta, ja ilman kehonrakennusta hän voisi olla joko linnassa tai kuollut. Persoonana mies on individualisti, joka kulkee omia polkujaan (kaikki eivät tästä pidä), joka myös ilmenee taiteen ja syvällisen ajattelun kautta. Ehdottomasti haluaisin nähdä Kain Mr. Olympia pokaali kädessään.

Back
Ylös Bottom