BB PRO Kai Greene

En oo kans ikinä ymmärtäny et miks se poseeraa sen selän vielä niin kun se poseeraa. Kyl sil niit trapsei siel on mut ne hukkuu siihen lihaan ympärillä ja sit se tuo ne olkapäät todella taakse niin se viel korostaa sitä. Ihan eri tavalla näkyy trapsit näis kuvissa missä sen olkapää on edempänä ja alempana.

Osaako joku valottaa et onko täs takana jotain mitä en ymmärrä?

index.php

index.php

_PB73995wtmk.JPG

Ei sil oikeesti oo niit trapsei, tai ainaki hyvin pienet on verrattuna esim philiin

On tuo Kaitsu vaan niin hienomman näkönen kehonrakentaja. Enne aina itkettiin siitä ku onniin epäesteettinen, mut mun mielestä sen viime parissa olympiassa ollu melkein päinvastoin, et Phil on se liian iso möykky. Nuo massat käy niin paljon paremmin tollaselle pitkäraajaselle ja leveä harteiselle jätkälle, kuin Philille. Plus toi Heathin perse rupee olee iha vitun iso.

^Itse taas sitä mieltä että Philissä ei tuplissa takaa vituta paljon mikään. Jos nyt nillitän niin olkapäät on isohkot suhteessa muuhun kokonaisuuteen mikä vähän häiritsee ja toki se voisi vähän leveämpi olla mutta onhan tuo Phililtä hieno pose. Nuo olkapäät se vaan tarvitsee että näyttää yhtään miltään monessa posessa. Perse on just niinku pitääkin. Pienempi tosin kuin vaikkapa Ronniellä vielä aika reilusti :D. Vaikka itsekkin olen sitä mieltä että Philillä on liikaa lihaa paikoin tuohon kapeaan raamiin ja se alkaa häiritä niin vaikea uskoa että Kaitsu silti omine rakenteellisine ongelmineen voisi voittaa vaikka tyyppiä korkealle arvostankin.

^Itse taas sitä mieltä että Philissä ei tuplissa takaa vituta paljon mikään. Jos nyt nillitän niin olkapäät on isohkot suhteessa muuhun kokonaisuuteen mikä vähän häiritsee ja toki se voisi vähän leveämpi olla mutta onhan tuo Phililtä hieno pose. Nuo olkapäät se vaan tarvitsee että näyttää yhtään miltään monessa posessa. Perse on just niinku pitääkin. Pienempi tosin kuin vaikkapa Ronniellä vielä aika reilusti :D. Vaikka itsekkin olen sitä mieltä että Philillä on liikaa lihaa paikoin tuohon kapeaan raamiin ja se alkaa häiritä niin vaikea uskoa että Kaitsu silti omine rakenteellisine ongelmineen voisi voittaa vaikka tyyppiä korkealle arvostankin.

Joo siis tosiaan otin vaan ton kuvan tohon, siis heathilla toi tuplat takaa on tosi kova! Mutta tässäkin se et vaikko ronsulla oli isompi perse ni se ei ollu tollane persejalka niinku phil. En halua enää puhua näitten jätkien perseistä muuten.. :D

Veikkaisin että Dorian Yates tai Chad Nicholls voisi saada Kaitsun todella tiukkaan kuntoon. Luulen että jos tänäkään vuonna ei tule Mr Olympia tittleliä Kaitsulle vaihtuu guru, sen verran kovat lupaukset Farahi on antanut tälle vuodelle Kaitsulle voiton suhteen.

Tuo kuva Ronysta kyllä muistutti taas, että tuollaisia kavereita ei montaa ole. Vaikka on Kaitsi ja Philly, niin silti molemmat ovat aika kaukana tästä. Rony oli siunattu tälle lajille :)

Back
Ylös Bottom