BB PRO Kai Greene

Onhan toi ny ihan naurettavan kokoinen... Varsinkin noi koivet WTF?!

Tähän vielä ihme kuva (uusinta):
ImageUploadedByTapatalk 21370770127.954999.webp

Meneehän toi överiks meneehän?!

Ja noi guestposet... Tämäkö se on kehonrakennuksen tulevaisuus? domina-Latekseissa joutsenlampea?

Kyllä Greenelle soisin Olympian ennen Heathia, mutta molemmat ovat jo sellaisia möykkyjä jotka vievät lajista pois suuremman yleisön suosion, odotan että esteettisyys palaa taas joskus bodylavoille ja sen mukana kapeat vyötäröt ja ylisuuret jalat ja perse jäävät historiaan.

Kyllä Greenelle soisin Olympian ennen Heathia, mutta molemmat ovat jo sellaisia möykkyjä jotka vievät lajista pois suuremman yleisön suosion, odotan että esteettisyys palaa taas joskus bodylavoille ja sen mukana kapeat vyötäröt ja ylisuuret jalat ja perse jäävät historiaan.

Onhan sitä nytkin kaiken maailman fitnessit jo olemassa. Kyllä kehonrakennussa mun mielestä pitää vaan pyrkiä olemaan mahdollisimman iso.

Samaa mieltä, yleisö haluaa nähdä friikkejä, joka tarkoittaa yhä isompia ja isompia ukkoja. Jos tuo friikkiys häviäisi lajista niin veikkaisin lajin suosion laskevan kuin lehmän häntä. Varsinkin Jenkeissä.

Tervettähän se ei ole millään mittapuulla mutta paluuta entiseen tuskin on.

Onhan sitä nytkin kaiken maailman fitnessit jo olemassa. Kyllä kehonrakennussa mun mielestä pitää vaan pyrkiä olemaan mahdollisimman iso.

Haen nyt tällä estetiikalla jotain Cedric Mc Millanin tyylistä kehoa, enkä mitään fitness polvihousupoikia.

cedric-arnold-can-he.jpg

Samaa mieltä, yleisö haluaa nähdä friikkejä, joka tarkoittaa yhä isompia ja isompia ukkoja. Jos tuo friikkiys häviäisi lajista niin veikkaisin lajin suosion laskevan kuin lehmän häntä. Varsinkin Jenkeissä.

Tervettähän se ei ole millään mittapuulla mutta paluuta entiseen tuskin on.

Olen eri mieltä, kehonrakennuksen huippuvuodet ovat ohi ja suurin osa ihmisistä yhdistää nuo friikit vain roinaan.
Lajia tervehdyttämällä voisi saada taas sen enemmän suuren yleisön tietoisuuteen.

Voi isokin olla esteettinen, niinku Archey juuri todisti. Epäesteettistä on kuitenkin kauhean kokoinen GH-gut, joka tätä nykyä löytyy aika monelta kärkipään bodarilta.

Lajia tervehdyttämällä voisi saada taas sen enemmän suuren yleisön tietoisuuteen.

Tuo voi hyvinkin pitää paikkaansa. Tietyt HC -fanit ovat varmasti friikkiyden perään ja tietävät, että homma perustuu suurilta osin lääkkeisiin. Suuri yleisö ei ole varmasti samoilla linjoilla.

Mun mielestä noi Kaitsun vermeet on ihan virkistävä poikkeus. Ei tarvi aina ottaa niin vakavasti.

Back
Ylös Bottom