BB PRO Kai Greene

58909_509163082454269_202336607_n.webp

Ja toi vasemmallakin on isompi kuin 99% pakkislaisista. :D

Eikös täs botauksessa just arvostella fysiikkaa, joten onko tuolla nii väliä kuka sen pateettista pippeliä kattoo? Sen pitäs voittaa, jolla on lavalla paras kroppa, eikä sen, joka ois parempi keulakuva lajille.

Eikös täs botauksessa just arvostella fysiikkaa, joten onko tuolla nii väliä kuka sen pateettista pippeliä kattoo? Sen pitäs voittaa, jolla on lavalla paras kroppa, eikä sen, joka ois parempi keulakuva lajille.

Voi kun se oliski niin yksinkertaista. Ei tuolla ilman nimeä pärjää. Katsoo vaikka miten Anna Virmajoelle kävi arnoldissa, niin kyllä sielläkin nimettömyydellä oli osansa asiaan. Ei Annalla tietenkään voittajan fysiikkaa ollut, mutta olisi hän ansainnut paremman sijoituksen kuin 11. Ja tässä Kain tapauksessa hänellä on vähän vääränlaista julkisuutta.

Kaitsu kuitenki maailman toiseksi paras.... Ei Kei Greipiltä ole vielä riistetty yhtään sijaa nuitten hölmöilyjen takia. On voittanut Ahnuldin ja olymppiassa ollut kakkonen.

Joo mä en kanssa usko noihin kreippijuttuihin. Se että tuollaisia videoita Kaitsusta löytyy ei varmasti ole vaikuttanu kaverin sijoituksiin. Jotain kuitenkin kertoo, että 2x Arnold classic voittaja ja mr.o 2sija.

Omasta mielestä Kai tarvii ihan pikkasen trapseihin ja pohkeisiin kokoa.

Joo mä en kanssa usko noihin kreippijuttuihin. Se että tuollaisia videoita Kaitsusta löytyy ei varmasti ole vaikuttanu kaverin sijoituksiin. Jotain kuitenkin kertoo, että 2x Arnold classic voittaja ja mr.o 2sija.

Omasta mielestä Kai tarvii ihan pikkasen trapseihin ja pohkeisiin kokoa.

Sitähän on täältä mantereen takaa vaikea tietää vaikuttaako nuo sekoilut, niiden ei pitäisi tietenkään vaikuttaa mutta ei niillä ainakaan positiivista vaikutusta ole, näin ainakin itse näkisin asian... Mutta tosiaan 2x Arnold classic voittaja ja 2 ja 3 sijat olympiassa ei ole huonoja saavutuksia, pelkästään nuo saavutukset kertoo että olympian voittoon on varmasti rahkeet.. Ajan kanssahan se selviää voittaako vai ei....

Nyt täytyy sanoa että hyi vittu, kun erehdyin katsomaan pätkän edellisen sivun videosta, että onko trollia vai ei, ja eihän se ollut. :urjo:

Kyllä, isomunainen kunti on kyseeessä. En ole varma oliko tuossa viteossa sen muna löysänä vai puoliheijarissa. Uskoisin, että puoliheijarissa.

Back
Ylös Bottom