BB PRO Kai Greene

Ei perkele Kaitsu on kyllä _VAHVA_, jumalauta miten siistejä toistojakin. Taitaa olla kovimpia punnertajia tällä hetkellä bodaus piireissä ja vielä kisadietin viimeisellä viikolla... Käsittämätöntä. Herra Greenelle en kyllä toivo mitään muutakuin onnea ja menestystä tulevaisuudessa.

On muuten tosi hienoa kuulla että Kain valmennuksessa on tiedostettu ja myönnetty, että keskivartalo on pidettävä kurissa.

Ei perkele Kaitsu on kyllä _VAHVA_, jumalauta miten siistejä toistojakin. Taitaa olla kovimpia punnertajia tällä hetkellä bodaus piireissä ja vielä kisadietin viimeisellä viikolla... Käsittämätöntä. Herra Greenelle en kyllä toivo mitään muutakuin onnea ja menestystä tulevaisuudessa.

Toi toinen äijähän kulmasoutaa tos samal?

Vähän ihmeellistä tarinaa tuli Kailta välillä... :rolleyes: Farahia ekaa kertaa näin tarinoimassa, ihan skarpin olonen kaveri. Vois hyvinkin kuunnella tommosta puhujaa livenäkin.

Fiksu kaveri tämä' Farah. Olen pitkäänn sanonut, että liika proteiini on kaikille haitallista. Vastaus on yleensä, että ei se terveille ihmisille ole. Lekurit kertoi minulle silloin, kun olin dialyysissä ja piirsi jopa lapulle, miten tämä prosessi menee :)

Myös noita verikokeita olen aina suositellut. Vähintäänkin ennen jokaista uutta kuuria olisi hyvä käydä kokeissa. Yksi erittäin tärkeä juttu on tsekata kolesteroliarvot. Kuurin aikana hyvä kolesteroli saattaa tippua lähelle nollaa ja silloin sydänkohtauksen riski kasvaa todella paljon.

Kumpa olisi ollut itsekkin aikanaan viisaampi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Fiksu kaveri tämä' Farah. Olen pitkäänn sanonut, että liika proteiini on kaikille haitallista. Vastaus on yleensä, että ei se terveille ihmisille ole. Lekurit kertoi minulle silloin, kun olin dialyysissä ja piirsi jopa lapulle, miten tämä prosessi menee :)

Myös noita verikokeita olen aina suositellut. Vähintäänkin ennen jokaista uutta kuuria olisi hyvä käydä kokeissa. Yksi erittäin tärkeä juttu on tsekata kolesteroliarvot. Kuurin aikana hyvä kolesteroli saattaa tippua lähelle nollaa ja silloin sydänkohtauksen riski kasvaa todella paljon.

Kumpa olisi ollut itsekkin aikanaan viisaampi.

Tuo on myös totta, että maksa palautuu kovankin rääkin jälkeen, mutta kun munuainen ottaa osumaa on se pysyvää.

Tuo on myös totta, että maksa palautuu kovankin rääkin jälkeen, mutta kun munuainen ottaa osumaa on se pysyvää.

Toi maksa on kyllä tehokas elin tiettyyn pisteeseen asti. Jos maksaan tulee pysyviä kudosvaurioita, muutoksia, metastaaseja- pahalaatuisia niin sitten se palautuminen alkaakin jo piiputtamaan. Kuten mainitsit niin verikokeet on fiksuveto ja maksan toimintaakin kannattaisi seurailla ALAT ja ASAT kokeilla.

ALAT ja ASAT ovat aminohappojen aineenvaihduntaan liittyviä entsyymejä, jotka toimivat maksasolujen sisällä. Niiden täydelliset nimet ovat alaniiniaminotransferaasi ja aspartattiaminotransferaasi. ALAT ja ASAT on helppo mitata seerumista, minkä vuoksi niitä käytetään merkkiaineina osoittamaan maksasolujen vauriota.

Asiaa tuo proteiininsaanti ja jutustelut muutenki, mutta vähän ristiriidassa sen kanssa, että "syöttää" Kaille kuitenkin sitten "2 grams a pound" eli Kai pistelee sitten painaessaan 280 paunaa ni 560 grammaa protskua.....Mun mielestä aika paljon.

Toinen korvaan särähtäny kohta oli se kun sano, että treeni menee hukkaan jos palkkarissa on hiilareita. Noh, ehkä ei ihan kirjaimellisesti tarkottanu, vaikka sitä mieltä onkin, että ovat tarpeettomia tai jopa haitallisia. En kyllä toisaalta muista yhtäkään tutkimusta nähneeni, jossa niiden ois osotettu olevan haitallisia palkkarissa, joten en tiedä mihin tuo väite sitten perustuu :offtopic:

edit: omaan käytännön kokemukseen sitten ehkäpä.

Olisiko ollut 2 g / kg?

Lähinnä hän tarkoitti että hiilarit kannattaa jättää pois 25-30 min treenin jälkeiseltä ajalta, milloin GH-eritys on suurta. Hän korosti tämän "tempun" huomattavaa vaikutusta kehonkoostumukseen. Hänen kertomansa perustunee hänen omiin kokemuksiinsa treenattaviensa kanssa. Tänä aikana hän tarkoitti että tulisi nauttia irtoaminohappoja tai hydrolysoitua proteiinia.

attachment.php
attachment.php
attachment.php

...nice

Kai on kyllä kova kaveri ja yks lempi podareista, mut kyl pistää huvittaa vähä, ku alasti posettelee pukkarissa.

Kai on kyllä kova kaveri ja yks lempi podareista, mut kyl pistää huvittaa vähä, ku alasti posettelee pukkarissa.

Mulle ainakin tuli vähän epävarma olo... jotenkin se häiritsee se alastomuus... mutta toisaalta vähän kiinnostaa... ehkä sen takia se häiritsee.

Mitä huvittavaa siinä on? Yleensähän pukuhuoneissa ollaan ainakin jossain vaiheessa alasti, munasillaan. Paremminhan ne reidetkin tulevat esiin fysiikasta kun ei ole turhia harsoja lantiolla kiertämässä. Kuinka moni ei olisi munasillaan koskaan poseerannut ? :D Ihminen syntyykin alasti maailmaan. Alastomuus on ihan luonnollinen juttu muutenkin, ainakin Suomalaisille sauna kansana pitäisi olla.

Tuleekin tuosta munasilllaan poseeraamisesta mieleen Legendaarinen Jari Boogie Mustonen (Sorry bogi), Boogillahan oli dieetillä tapana treenata omassa rauhassaan täysin alasti ilman mitään vaatteita. Peilit ympärillä vain. Näki näin parhaiten miten ne lihakset liikkuvat! Tuohan on yksi avain lihaskehitykseen, että näkee miten se lihas tekee työtä, meneeköä se perille, supistuuko se patti vai ei.

Back
Ylös Bottom