BB PRO Kai Greene

Onko "bodykansa" niin vitun junttia porukkaa vai enkö minä vaan osaa englantia tarpeeksi hyvin? Minusta tuossa ei ollut kertakaikkiaan yhtään mitään mistä pitäisi vetää herneet nenään! Linjaksi on otettu tuollainen rento keskustelu, jossa kaikki heittää omalla tyylillään jerryä niin siinä ei pitäisi kyllä edes Kaitsun vittuuntua vaikka ei ehkä kaikkea tajuaisikaan KP:n mukaan :D

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Piste.

Enemmän kunnioitan Kai Greeneä kun ketään muuta hodaria.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei paljoo tuu katottuu näitä, mutta selailin joitain ukon vanhempia vapareita ja tyypillähän on about hienoimmat ikinä.

EDIT: Siis seriously :D

[video=youtube_share;S4vZ6CtrFyI]http://youtu.be/S4vZ6CtrFyI[/video]

Kaitsu oli kyl olympias aivan järkyttävän hienossa kunnossa .. Harmi että se jää pikkusen Heathin voiton takia taka-alalle .. Rutiinikin oli yllättävän konsertavatiivinen ,mutta hyvä niin .. Ilmeisesti ymmärtänyt kuinka tärkeää on näyttää sitä huippukuntoa kuin kuperkeikkoja .. Itse jopa luulen jopa ymmärtäväni erikoisen poseerauksen päälle ,mutta eipä se ihan kaikille aukene. :)

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/egE5xJNnSNE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Watch as the winner of the Train with Kai Greene contest learns a lesson about training his muscles and what it takes to be a pro bodybuilder.

Video nyt myös Youtubessa.

attachment.php
attachment.php
attachment.php

...nice

Back
Ylös Bottom