BB PRO Kai Greene

Kyllähän taitavasti suunniteltuun vapaaohjelmaan kuuluu myös poseerausten välisten siirtymien harjoittelu ja hiominen. Hyvä esiintyjä asettuu ja on lavalla juuri siten, mikä hänen edukseen on kaikkein järkevintä.

Itse en ainakaan Kain pömppömahaa havainnut missään vaiheessa livenä Olympiaa seuratessa, vaan näin sen ensimmäistä kertaa vasta tuossa jonkun katsojan itse kuvaamassa videossa. Vaikka toki kunto olíkin huomattavan nesteinen ja pehmeä.

Huoh.. Esim. edellissivun JP Fuxkin olisi tuossa kunnossaan varmasti saanut vatsansa kontrolliin valokuvan ajaksi, mutta ei missään nimessä koko lavalla olemisen ajaksi. En myöskään puhunut vapaaohjelmasta, vaan nimenomaan koko ajasta mitä lavalla ollaan. Sula mahdottomuus.

Huoh.. Esim. edellissivun JP Fuxkin olisi tuossa kunnossaan varmasti saanut vatsansa kontrolliin valokuvan ajaksi, mutta ei missään nimessä koko lavalla olemisen ajaksi. En myöskään puhunut vapaaohjelmasta, vaan nimenomaan koko ajasta mitä lavalla ollaan. Sula mahdottomuus.

Joo, tosiaan minun käsittääkseni kehonrakennusmielessä tuomareiden silmissä katsotaan positiivisena asiana, jos esim. kilpailija seisoo vertailuiden välissä koko ajan (jos joutuu sen ajan lavalla seisomaan) anatomisessa asennossa minkä tahansa norkoamisen sijaan. Tällöin lavalla oleminen on käytännössä melkein koko ajan silkkaa poseeraamista. Näin olen asian käsittänyt.

En osaa sanoa kuinka hyvin JP Fux pystyi guttinsa pitämään kurissa, vaan puhuin lähinnä yleisellä tasolla kehonrakennuksesta ja poseeraamiseseta. Kai Greenen GH-gut ei kuitenkaan mielestäni ole samaa luokkaa Fuxin kanssa.

Poseeraamiseen kuuluu myös omien heikkojen lihasryhmien ja yksityiskohtien peittäminen, eli kuinka hyvin pystyy heikot kohdat pitämään piilossa ja taas vahvat esillä. Tämä osa-alue poseerauksessa korostuu mun mielestä hyvin Cutlerin lavaesiintymisessä.

Onko kukaan kuullut kaitsusta MITÄÄN olympian jälkeen ? Rupee vähän huolettaan kun äijä on painunu ihan maan alle.

Vieras posetusta pari viikkoa olympian jälkeen NPC Eastern USA Championshipsissä

index.php

index.php

index.php

index.php

index.php

index.php

Lainaus MD:sivuilta.

Manhattan NY: Two weeks after placing seventh at the 2010 Mr Olympia, Kai Greene briefly stepped on stage at the NPC Eastern USA Championships.

Greene uncharacteristically spoke only briefly. He thanked fans and sponsors for support despite his disappointing placing at the Mr Olympia. Then he took off his red jacket and struck a few poses for the fans.

People in the audience were screaming for him to pose but apparently he was not up for it. In all he was on stage for just a few minutes.

Hetkonen O.o....Kaitsu näyttää mielestäni aika vitun huono vointiselta...posket on ku mitrolla ja mutta jotenkin koko jätkä näyttää aika flätiltä,jotenkin forkutki näyttää aika yksinäisiltä habojen kanssa.

Back
Ylös Bottom