BB PRO Kai Greene

Aivan mieletön pose, kaverilla riittää huumoria ja osaamista. Juuri tälläiset tuovat lisää katsojia lajin pariin eikä toisinpäin. Tsemppiä Kaizulle jatkoon.

[OT] Pakko kyl sanoa et tommoset pilaavat tän lajin uskottavuuden kokonaan (jos sellaista koskaan on ollutkaan). [/OT]

Tätä en kyllä ymmärrä. Miksi? Itse näkisin asian pikemminkin päinvastoin.

no onhan toi video jo puoliksi komediaa :D Itsehän sitä osaa silti arvostaa kun lajia tuntee, mutta veikkaisin että lajista tietämättömille tuo tuskin ainakaan mielikuvia nostaa, eli sikäli pakko kompata puupekkaa

Mun mielestä tuo on todella hienoa, että iso mies kehtaa vetäistä noinkin hupsun shown ja kehtaa olla erilainen, muista poikkeava. Tämähän on juuri toivottua vaihtelua sille perinteiselle "kivinaamaposeeraukselle".
Eikä varmaan ole epäilystäkään, etteikö tällaiset esitykset jäisi yleisön mieleen.

Sitä paitsi noi liikkeet on aivan käsittämättömän upeita. Ei hitto, jos itse vaan kykenisi tuollaisiin...milloinkohan Kai vetäsee moonwalkkia...

Yks mikä tuossa Greenen liikkumisessa on hyvä, niin kerroppas yksikin yhtä massiivisilla lihaksilla oleva kaveri, jonka koordinaatio on tuota luokkaa.
Tässä varmaaan 1 syy, miksi ne perus 'kiviposet' on suositumpia ja sitä peruskauraa, liikkuvuus ei ole mitään balleriinatasoa ;)

Ja varmasti käy myös paljon erilaisessa hieronnassa, jossa noita kireyksiä availlaan.

OT: Ja kyllähän se Ronniekin spagaattin taipui ;)

Näyttää tossa ekassa kuvassa muuten Greenen käsi huomattavasti isommalta, kuin Heathin :)

Kaitsulla on pikkusen isompi käsi kuin Heathilla tuo huomattavasti(reaktio) varmaankin tulee siistä että Kaitsulla on: leveys ja syvyysuuntaan hauiksissa 'huiput' kovat. Ja onhan noita Posettajia: Aaron 'batman' Baker ja Jari 'Boogie' Mustonen.

Back
Ylös Bottom