Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai Greene kertoo hieman elämästään alueella, jossa ei parane pitää itsestään mekkalaa. Vaatimaton jätkä, rispektit!
Kuva
Kuva
Assuuhan esim. Paul Austerki Brooklynissa. Jos vanha intellektuelli siellä pärjäilee ni eiköhän Greeneki. Home is where heart is.Kyllä Greenellä nyt Arnoldin voiton myötä viimeistään on rahaa lähteä Brooklynistä. Siellä nyt kämpät maksaa paljon vähemmän kuin Suomessa.
Ymmärrän Greeneä kyllä todella hyvin tuon laying low jutun kanssa. Suomessa tosin paikat ovat eri kaliiberia kuin tuolla. Mutta mutkan tilalla voi hyvin olla puukko.
Olisi kiva tietää missä osassa Brooklyniä Kaitsu asuu tällä hetkellä.
Palstalla paistaa läpi tietämättömyys Brooklynistä, olettaen että koko Brooklyn on pelkkää slummia. Ei se nyt herranen aika niin ole!
Pitää muistaa että Brooklyn on NY:n suurin kaupunginosa ~2,6 miljoonalla asukkaalla.

Eikös näiltä idylli-italiaanojen alueilta ole kotoisin kaverit kuten Castellano, Corozzo ja Capone...Hyvä huomio, ihmettelin myös tätä Brooklyn-keskustelua. Siellä on monenlaista kulmakuntaa ja asukasta, esimerkiksi erittäin idyllinen ja siisti italialaisalue ja monia muita kivoja etnisiä alueita sekä helkkarin upeita tontteja taloineen tietyillä rantsualueilla.
after the olympia 2009
http://mdtv.musculardevelopment.com/content/view/2443/250/
e. on muuten hyvä pätkä!
Toden totta! Hyvin poikkeuksellisia pätkiä, mutta sitäkin mielenkiintoisempia. Tämä viimeinen oli kyllä hyvä.Kain ja hänen valmentajansa juttutuokiot ovat todella mielenkiintoisia. Miehet ovat hyvin kaukana perinteisistä amerikkalaisista uhoajista, joita kilpaurheilun maailma on täynnä.
Minua ei ainakaan pelottaisi naapurissa asuva seinä. Tuskin afroamerikkalaista muskelimörköäkään.Entäs jos kaitsu viihtyy loppujen lopuksi asuin kulmillaan? Ei halua jättää juuriaan.Kyllähän se kieltämättä voi käydä kuumottamaan jos vaikka supremen griffin seinä naapurissa asuu.Saattaahan Kaitsu kerätä vielä enemmän huomiota paremmilla kulmilla.150kg tumma kaveri valkosten keskellä![]()
Minua ei ainakaan pelottaisi naapurissa asuva seinä. Tuskin afroamerikkalaista muskelimörköäkään.
Minua ei ainakaan pelottaisi naapurissa asuva seinä. Tuskin afroamerikkalaista muskelimörköäkään.