Toisaalta vähän hassu, mutta ihmetyttää minuakin miksi nainen saa hakata miestä.
Näistä muutamien kommenteista, joissa hyväksytään naisten väkivalta miehiä kohtaan tulee pari tapausta mieleen. Ensimmäinen sattui omalle kohdalle. Olin joskus teininiä pikku humallassa kaupungissa liikenteessa ja istuskeltiin kaverin kanssa ihan rauhassa, kunnes siihen tulee joku eukko ihan kännissä ja alkaa oksentamaan siinä meidän vieressä. Satuin huomauttamaan sille, että hiukset kannattaa nostaa ylös kun kontallaan oksentaa, ettei ne sotkeennu oksennukseen ja tuosta se eukko sai päähänsä että vittuilen sille. Vähän aikaa se huusi mulle jotain ja sitten keksi alkaa huitomaan nyrkeillä päähän. Enhän minä nyt uskaltanut takas lyödä, kun olin aina ajatellut ettei naista saa lyödä.. Aikani yritin väistellä, mutta eihän sitä nyt pysty väistelemään, kun toinen huitoo jatkuvalla syötöllä kasvoja kohti. Aika moni lyönti tuli perillekkin asti. Ketään ohikulkijaa tuo ei tuntunut muuta kuin huvittavan. Jossain vaiheessa tajusin, että sillä ole tarkoitusta lopettaa, vaan täytyy itsekkin tehdä jotain ja väänsin sen eukon maahan ja käskin lopettaa. Kyllähän se tietenkin siinä lopetti, kun tajusi ettei pärjää mutta eiköhän alkanut auttajia löytymään. Voitte varmaan kuvitella kumman puolella satunnaiset auttajat olivat. Oli aika lähellä etten saanut osumaa vielä muiltakin. Juuri ja juuri puhumalla selvisin siitä. Toinen vastaava tapaus, kun näin jonkun muijan käyvän jonku deekun kimppuun. Se akka vaan kilju ja veteli nyrkeillä sitä äijää päähän ja kun äijä väänsi sen muijan maahan, niin eiköhän pari karpaasia rientää saman tien eukon avuksi ja alkaa huutaan sille äijälle jotain tyyliin "vitun naistenhakkaaja" ja pyörittelevät sitä äijää pitkin asfalttia. Ja tuo äijä ei varmasti ollut muuta kuin hieman itseä puolustanut.