GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Kaamossyöminen

sunnuntaina on kyllä ruokailurytmi ruokailuineen niin päin helvettiä ja "ihan vahingossa" saattaa nauttia useammankin annoksen alkoholia :D itsehän en viikonloppuöinä ole koskaan vapaalla...

Seuraavana aamuna kyl huomaa, et on poikennut ruokavaliosta; mul tulee oudosti (siis tää on ihan ihmeellistä)kyljistä ja vatsasta iho tosi herkäksi, ellei jopa kipeeks. En oo keksiny muuta selitystä ku et kroppa jotenki hylkii sitä sokerimäärää.. onks jollain jotain hyvää selitystä?

Hmm, tää ei nyt kyllä liity viestiketjun aiheeseen, mutta miulla käy noin sen jälkeen jos on ryypiskellyt edellisenä iltana. Iho tulee kipeeks, eikä välttämättä heti seuraavana aamuna vaan illalla/sen jälkeisenä aamuna. Kiinnostais kans tietää, mistä johtuu..

Iho tulee kipeeks, eikä välttämättä heti seuraavana aamuna vaan illalla/sen jälkeisenä aamuna. Kiinnostais kans tietää, mistä johtuu..

Mää veikkaisin, että tässä sulla ja asiaa kysyneellä hotmamalla on kyse nesteen kerääntymisestä kroppaan. Mulla on muistaakseni joskus aikoinaan ollut samanlaista vaivaa, enkä keksinyt muuta syytä ilmiölle kuin turvotuksen. Sitähän ne hiilarit helposti juuri teettää, niin kuin suolakin tai muut vastaavat.

Mulla ei ole mitään syömishimoa, mutta pimeys tekee sen, että kotoa ei huvittais lähtee mihinkään. Tekis mieli vaan käpertyä peiton alle.

Mulla on ollut ihan käsittämätön SUKLAAN himo nyt reilu viikon ajan :eek: Syön suklaata tosi harvoin (jouluisin) ja yleensä mun ei edes tee sitä mieli, joten tää on tosi omituista. Suklaan lisäksi tekee mieli sitä kauraomenapaistosta, mitä aina amiksessa oli jälkkärinä :kuola: Kuola valuen käyn kaupassa ostamassa arkiruuat ja kuola valuen katson jouluaiheisia tv-mainoksia, mistä suorastaan tuoksuu läpi ihanat joulupiparit ja suklaakonvehdit. En oo kylläkään antanut periksi näille mieliteoille kun vaan kerran viikossa (se sallittu herkkupäivä ;)) ja silloinkin syönyt suklaan sijasta lempijähmelöä kun siihen ei tuu samanlaista himoa kuin suklaaseen. Mutta ihmettelen kyllä, mistä nää mieliteot tulee aina kaamoksen aikaan?!? Kroppa HUUTAA kaikkea epäterveellistä, vaikka se ei muuten niin tekiskään. Pelottaa vaan kestääkö pää tätä :D

Tääl kans yks kammosyöjä.. Herkkuja ei niinkään tee mieli mutta varsinkin leipiä voisi vetäistä pussillisen yhteen menoon. Reenaatakaan ei millään jaksais ja tuntuu että kroppa jumittaa jo pienestäki reenistä.
Ootan vähän jo tammikuuta jos tää vähän laantuis..

Omalla kohdalla kyllä huomaan tosi selkeästi kaamoksen vaikutukset, varsinkin tolla syömispuolella... Suklaata en himoitse lähes koskaan, vaan kuinkas kävi tänään. Kämppis lähti tänään joulua viettämään ja jätti mulle ystävällisesti suklaalevyn ja joulukortin. Söin koko levyn alle viiden minuutin.. Melkoinen saavutus itseltäni. Yleensä menee pari riviä. :confused:

Mulla ei varsinaisesti tuu lisää syömishimoja talvisaikaan. Sen sijaan tuntuu, että pienet herkuttelut ei näy talvella niin helposti kuin kesällä, jolloin nestettä pukkaa kroppaan ihan mistä syystä tahansa. :rolleyes: En tiedä, onko tää jotain omaa kuvittelua, mutta mulla ainakin viileempi keli vaikuttaa siihen, et olo ei oo niin turvonnut. :D

Joku mainitsi aiemmin täällä ketjussa ryyppäämisen jälkeisistä "ihon kipeytymisistä". Itselläni on vasemmassa kyljessä kylkiluitten kohdalla piste, joka on aina kipeä krapula-aamuna. Voin vannoa, etten ole satuttanut sitä mihinkään, mutta se on kosketusherkkä, kuten mustelma. Voiko olla tuota samaa probleemaa? Tuo oli kyllä melko :offtopic: ...

Mutta puhun asiaakin. Minulla on ollut kamala kriisi pääni sisällä kun olen alkanut ahmia herkkuja iltojen pimetessä. Minä, joka en ole perustanut suklaasta, tai vanukkaista, herkuttelin juuri kummallakin hetki sitten. Ei hyvä, ei.:jahas:

Luulin olevani yksin tämän ongelman kanssa, mutta tuntuis tästä ketjusta löytyvän kohtalotovereita.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mulla löytyy aina hyvä syy siihen miks tekee mieli makeaa ja miks tarvis taas saada jotain namia...syysmasis, kaamos, vkl, menkat ja niitä edeltävä viikko, joku juhla yms. yms. :D aina se on yhtä vaikeeta pystytellä erossa herkuista...tosin just ennen menkkoja ihan oikeesti tekee mieli syödä jotain hyvää ja muutenkin kokoajan jotain :rolleyes:

Mulla on ollut ihan käsittämätön SUKLAAN himo nyt reilu viikon ajan :eek: Syön suklaata tosi harvoin (jouluisin) ja yleensä mun ei edes tee sitä mieli, joten tää on tosi omituista. Suklaan lisäksi tekee mieli sitä kauraomenapaistosta, mitä aina amiksessa oli jälkkärinä :kuola: Kuola valuen käyn kaupassa ostamassa arkiruuat ja kuola valuen katson jouluaiheisia tv-mainoksia, mistä suorastaan tuoksuu läpi ihanat joulupiparit ja suklaakonvehdit. En oo kylläkään antanut periksi näille mieliteoille kun vaan kerran viikossa (se sallittu herkkupäivä ;)) ja silloinkin syönyt suklaan sijasta lempijähmelöä kun siihen ei tuu samanlaista himoa kuin suklaaseen. Mutta ihmettelen kyllä, mistä nää mieliteot tulee aina kaamoksen aikaan?!? Kroppa HUUTAA kaikkea epäterveellistä, vaikka se ei muuten niin tekiskään. Pelottaa vaan kestääkö pää tätä :D

No eihän se pää kestänyt :D Sain tällä viikolla töistä laatikollisen niitä reilun kaupan chili-pähkinöitä ja parina viimesenä iltana niitä on mennyt (reilu) pussillinen ihan heittämällä, kun oon niin heikkona niihin. Tänään oon syönyt pari joulutorttua ja sitä SUKLAATA :D Mutta sen sijaan, että rankaisisin itseäni tästä mielettömällä määrällä hikiliikuntaa näin joulun aikaan, niin annan nyt itselleni luvan olla vähän laiska possu ;) Mitä halvatun väliä sillä on, jos kerran vuodessa on yksi sellainen viikko, että syö herkkuja vaikka joka päivä eikä olekaan niin hyper urheilullinen ja freesi kuin tavallisesti? Ei tää niin vakavaa saa olla. Pääasia että itsellä on hyvä olla. Eri asia on, jos oikeesti on paha olo syömistensä kanssa - silloin voi vähän aikaa miettiä missä mättää. Se on tietysti ok, jos jollain on nimenomaan tavoitteena pysyä erossa herkuista. Mä en oo kuitenkaan vielä dieetillä ja aion nauttia kaikesta epäterveellisestä nyt kun sellasta täällä kotona on (tää on harvinaista!) :) En tosiaan aio pilata fiilistäni stressaamalla ihan turhista! Joulun jälkeen palataan taas tavalliseen arkeen ja puhtaaseen ravintoon.

Hyvää ja makeaa joulua kaikille punttisisarille :joulu6: :haart:

Ou jes Angelo, ma olen vahan samoilla linjoilla. :D Ei nyt mitaan hillitonta suklaamattoa, mutta onpa sita vaan tullut syotya vahan joka paiva. Joulua joulua, haha. Ja nytkin on suklaakakku uunissa (kaverin syntymapaivalahja tosin). Tammikuussa voi sitten palata arkeen. Sitapaitsi kun on suurimman osan vuodesta eristyksissa kaikista suomiherkuista ja sitten kun niiden aareen taas paasee, niin wautsiwau, ei nyt viitsisi huonoa omaatuntoa kokea! :joulu8:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom